خبرگزاری کار ایران

مجوز احداث چهار دانشکده در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صادر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۶۶۲

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اعطای مجوز احداث چهار دانشکده در محوطه زمین پردیس این دانشگاه از سوی کمیسیون ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، حسین کریم گفت: براساس این ابلاغ، مجوز طرح جدید احداث دانشکده پزشکی به متراژ 18 هزار و 500 متر مربع و با اعتباری افزون بر 333 هزار میلیون ریال صادر شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ابلاغ دیگری مجوز احداث دانشکده پیراپزشکی با اعتباری درحدود 171 هزار میلیون ریال و نیز مجوز احداث دانشکده پرستاری و مامایی با اعتباری افزون بر 135 هزار میلیون ریال صادر شد.

به گفته کریم، اعتبار این طرح ها 75 درصد از محل منابع عمومی و 25 درصد از سایر منابع استانی منظور شده است که از سال آینده عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: این چهار دانشکده قرار است درمدت چهار سال آینده به بهره برداری برسند.

استان کرمانشاه به عنوان قطب درمانی غرب ایران به شمار می‌آید و روزانه بیماران سایر استان‌های همجوار (ایلام، لرستان، کردستان و همدان) برای امور درمانی به کرمانشاه مراجعه می‌کنند همچنین قرار است با ایجاد زیرساخت‌های لازم، زمینه برای پذیرش گسترده بیماران اقلیم کردستان عراق در برنامه توریسم درمانی نیز فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز