خبرگزاری کار ایران

بر اساس نظر سنجی این هفته برنامه تلویزیونی پایش صورت گرفت؛

کارکنان مرکزجستجو و نجات دریایی بندر امام در صدر محبوب‌ترین قهرمانان

کد خبر : ۲۵۹۴۵۲

اواخر بهمن تا اوئل اسفند ماه سال جاری مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی (ره) با ۸ فقره عملیات مجزا، موفق به نجات جان ۳۸ نفر از دریانوردان و ۱۴ شناور سرگردان، از خطر غرق شدگی شده است.

کارکنان مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی(ره) در صدر محبوب‌ترین قهرمانان نظر سنجی این هفته برنامه تلویزیونی پایش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، به دنبال انتشار خبر نجات ۳۸تن از دریانوردان توسط مرکزجستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر امام خمینی (ره)، برنامه تلویزیونی پایش که آخرین رویدادهای مهم در حوزه‌های مختلف کشور را رصد و بررسی می‌کند، ضمن برگزیدن کارکنان این مرکز در گزینه‌های قهرمانان برنامهٔ هفتهٔ اخیر خود، از بینندگانش در بخش نظر سنجی خواست که قهرمانان بر‌تر را با ارسال پیامک معرفی نمایند.

در ادامهٔ این برنامهٔ تلویزیونی جذاب و پر بیننده که هر هفته از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود، هموطنان گرامی ضمن ارسال پیامک‌های گسترده و با توجه‌شناختی که از کار طاقت فرسا و پر مخاطره دریانوردی داشتند، به اتفاق اکثریت آرا در این نظر سنجی، کارکنان فداکار جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر امام خمینی (ره) را به عنوان بر‌ترین قهرمانان رویدادهای این هفته شناختند.

یادآور می‌شود که طی اواخر بهمن تا اوئل اسفند ماه سال جاری مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی (ره) با ۸ فقره عملیات مجزا، موفق به نجات جان ۳۸ نفر از دریانوردان و ۱۴ شناور سرگردان، از خطر غرق شدگی شده است.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز