خبرگزاری کار ایران

ندای ایرانیان (خراسان رضوی) به عضویت شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان درآمد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۵۸

در جلسه عصر روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان خراسان رضوی، عضویت حزب ندای ایرانیان- شعبه خراسان رضوی به تصویب اعضای شورا رسید.

به گزارش ایلنا از خراسان رضوی،امیرشهلا، سخنگوی حزب ندای ایرانیان- شعبه خراسان-گفت: در جلسه دیروز شورا، اعضاء پس از بررسی اساسنامه و مرامنامه حزب ندای ایرانیان و استماع سخنان نمایندگان حزب در شعبه خراسان رضوی، به اتفاق آراء، عضویت ما را در شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان به تصویب رساندند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به آیین نامه داخلی شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان افزود: براساس آیین نامه داخلی شورا، در خصوص عضویت احزابی که شعبه مرکزیشان هنوز به عضویت شورای هماهنگی مرکز درنیامده باشند، نیاز به دو سوم آراء است و چون عضویت حزب ندای ایرانیان در تهران، هنوز مراحل تشریفاتی‌اش را طی می‌کند، در جلسه دیروز رأی گیری با ورقه و به صورت محرمانه انجام شد و اعضای حق رای دار شورا به اتفاق آراء عضویت ندای ایرانیان- شعبه خراسان را تایید کردند.

وی افزود: همچنین با پیشنهاد نمایندگان حزب ندای ایرانیان و تایید اعضای شورا، عضویت احزاب ناظر در شورا از یک سال به سه ماه کاهش یافت تا زمینه لازم برای ایفای نقش احزاب جدید در فرایند تصمیم سازی شورای هماهنگی بیش از پیش فراهم شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز