خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

انهدام باند کلاهبرداران حرفه‌ای در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۷۹۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از متلاشی شدن باند کلاهبرداران حرفه‌ای که به صورت تلفنی و با پوشش نام بنیاد شهید کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایلنای کرمانشاه سردار منوچهر امان‌الهی در این خصوص گفت: در پی وصول گزارش تعدادی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مبنی بر اینکه فرد نا‌شناسی خود را از کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی و به بهانه اختصاص وام مقادیری کالا از آنان کلاهبرداری کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با اخذ اظهارات مالباختگان و شکایت نماینده حقوقی بنیاد شهید مشخص شد فرد تماس گیرنده خود را از کارمندان بنیاد شهید معرفی و اعلام کرده که مقداری کالا و یک فقره وام برای آنان در نظر گرفته و در صورت تمایل باید مبلغی را به شماره حسابی که به آنان می‌دهد، واریز کنند.

امان الهی گفت: پس از احصاء شماره کارت‌ها معلوم شد شماره کارت‌های ارائه شده متعلق به زندانیان ندامتگاه یکی از استانهای مجاور است که با هماهنگی مرجع قضایی حساب‌ها در بانک صادر کننده مسدود و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با تلاش ماموران آگاهی سه نفر از مته‌مان شناسایی و دستگیر شدند و در پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفتند.

وی افزود: مته‌مان ادعا داشتند فکر و طرح کار به پیشنهاد یکی از بستگانشان که در حال حاضر در زندان بسر می‌برد بوده که پس از واریز شدن پول، مقداری از پول‌ها را به حساب وی واریز می‌کردیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اعتراف مته‌مان و با هماهنگی مسئولان زندان، متهم اصلی در حین ارتکاب جرم و در حال تماس با شهروندان از داخل یکی از بندهای زندان شناسایی شد و در بازرسی بدنی تعداد هفت قطعه کارت عابر بانک و شماره تلفن تعدادی از شکات کشف شد.

گفتنی است که تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان در این پرونده شناسایی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز