خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی

امیدورایم با سفر وزیر کار شاهد رونق سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی باشیم

کد خبر : ۲۵۸۳۹۷

استاندار خراسان شمالی گفت: امیدورایم با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان شاهد رونق سرمایه گذاری، اشتغال و تولید باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر پرویزی در کارگروه اشتغال استان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امیدورایم با سفر وزیر کار به این استان منشاء کمک و حمایت از بخش تولید، صنعتگران و کارآفرینان فراهم شود.

وی ادامه داد: تصمیمات اتخاذ شده در این کارگروه باید برای سال ۹۴ اجرایی شود.

پرویزی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان نوپایی هستیم بخش سرمایه گذاری در آن به کندی پیش می‌رود لذا تنها می‌توان با تصویب مشوق‌های سرمایه گذاری به این موضوع کمک بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه امیدورایم با مساعدت وزیر کار ۳ پروژه مناسبی را در این استان شروع کنیم، اضافه کرد: مجموعه وزارت رفاه به بخش‌های خصوصی و موسسات غیر دولتی به استان‌ها به خصوص استانهای کمتر برخورداری چون خراسان شمالی کمک کند.

پرویزی تصریح کرد: حضور شرکت شستا وابسته به تامین اجتماعی موجب جذب و علاقه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این استان خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: ۴۰ درصد اشتغال این استان در بخش دامداری و کشاورزی است و از سوی دیگر در حوزه‌هایی همچون صنایع دستی، گردشگری و خدمات هم فعال است.

پرویزی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا به استانهای کمتر برخوردار در برنامه ششم توسعه توجه ویژه‌ای شود.

وی خاطرنشان کرد: سفر وزراء به این استان می‌تواند در تثبیت قوانین و بهبود فضای کسب و کار و ایجاد تعادل منطقه‌ای موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز