خبرگزاری کار ایران

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فومن؛

«قلعه رودخان» و «ماسوله» از مناطق جذاب گردشگری کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۲۰۹

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: «قلعه رودخان» و «شهرک ماسوله» از مناطق جذاب گردشگری فومن در ایام نوروز است.

سید محمد علی حسینی نسب امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در فومن با اشاره به آمادگی این شهرستان در پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی اظهار کرد: تمامی مراکز و اماکن تفریحی، پذیرایی و اقامتی فومن آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی افزود: هفت هتل فعال در فومن با مجموع کل تاسیسات گردشگری آن با بیش از 600 اتاق آماده اسکان مسافران نوروزی است.

به گفته رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فومن تمامی مسافرخانه های این شهرستان در ایام نوروز فعال است.

وی با بیان اینکه چهارمهمانپذیر با پروانه و مجوز زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری در فومن دایر و فعال است، ادامه داد: چهار مجتمع تفریحی مذکور فومن با 20 اتاق، هشت واحد پذیرایی و با یک هزار صندلی آماده خدمت رسانی به مسافران است.

حسینی نسب به حوزه گردشگری و ابنیه های تاریخی فومن برای بازدید مسافران و گردشگران نوروزی اشاره کرد و گفت: دو منطقه «قلعه رودخان» و «شهرک ماسوله» از مناطق جذاب گردشگری فومن محسوب می شوند.

وی یادآور شد:  شهرک ماسوله با سه مسجد، دو امامزاده و 280 بنا آماده بازدید گردشگران نوروزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز