خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری لرستان:

فضای سبز موجود، مناسب مردم خرم آباد نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۰۵

معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: حق مردم شهر خرم آباد از فضای سبز وضعیت فعلی خیلی بیشتر است، سرانه فضای سبز که حدود سه متر است برای مردم این شهر خیلی کم است.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی-امنیتی استانداری لرستان امروز در مراسم کاشت ۲۰ هزار اصله نهال در کمربند سبز خرم آباد اظهار کرد: انتظاری که از اعضای شورای شهر و شهرداری داریم، سال ۹۴ سرانه فضای سبز مناطق غیر برخوردار شهر افزایش یابد.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری لرستان گفت: اختلاف زیادی در ارتباط با سرانه فضای سبز بین مناطق شهر خرم آباد وجود دارد که این سرانه باید به طور یکسان باشد.

شاهرخی افزود: حق مردم شهر خرم آباد از فضای سبز وضعیت فعلی خیلی بیشتر است، سرانه فضای سبز که حدود سه متر است برای مردم این شهر خیلی کم است.

وی افزود: با بررسی شرایط فعلی که انجام شده اختلاف بسیار زیادی نسبت به سرانه فضای سبز در مناطق مختلف شهرداری خرم آباد داریم و بر این اساس یکی از اولویت‌های شهرداری باید ایجاد فضای سبز در مناطق جنوبی شهرخرم آباد باشد.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز در کل شهر خرم آباد باید افزایش یابد، اضافه کرد: کاری که باید انجام دهیم این است که مردم را در این زمینه وارد کنیم و اگر برای مردم فرهنگ‌سازی در زمینه فضای سبز شود قطعا مردم نیز حضوری پررنگ‌تری در این زمینه دارند.

گفتنی است، در پایان این مراسم 20 هزار اصل نهال در کمربند شهر خرم آباد کاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز