خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان خبر داد:

برپائی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۴۳۴

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان , گفت: در راستای تحقق فرمان رهبری در تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم، این اداره 13 هزار 354 نفر را آموزش داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام فخرالدین خدابنده لو ، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان , در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق فرمان رهبری در تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم، این اداره 13 هزار 354 نفر را آموزش داده است.

حجت الاسلام خدابنده لو,  به برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم اشاره کرد و یادآور شد: 3 هزار 653 نفر در این آزمون که روز جمعه برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

به گفته خدابنده لو این مسابقات در سه مقطع سنی هفت تا 13 سال ، 13 تا 19 سال و 19 سال به بالا برگزار می شود خاطر نشان کرد: به ترتیب در این مقاطع سنی 4 هزار 549 نفر حفظ یک جزء قرآن ، 4 هزار 37 نفر در حفظ دو جزء قرآن و 3 هزار 618 نفر در حفظ سه جزء قرآن شرکت می کنند.

به گفته معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه این اداره نسبت به تربیت حافظان موضوع قرآن کریم نیز همت گمارده است که در سه مرحله حفط اصول دین در 150 موضوع ، حفظ اصول و فروع دین در 300 موضوع و حفظ مسائل اخلاقی در 120 موضوع و با مشارکت 691 نفر اجرا می شود.
 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز