خبرگزاری کار ایران

از ۱۶ لغایت ۱۸ اسفندماه :

هفته فیلم کوتاه حسنات در هفت استان کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۳۵۲

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره ملی حسنات گفت: هفته فیلم کوتاه حسنات در هفت استان اصفهان، البرز، سمنان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، گیلان و فارس و در 11 شهر از 16 لغایت 18 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید علی نکویی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران افزود: برای تحقق چنین هدفی امسال همزمان با برگزاری هفته فیلم حسنات، از ۶ خیریه برتر استان که خدمات متنوعی به مددجویان و نیازمندان جامعه ارائه می دهند، تقدیر خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه هفته فیلم کوتاه حسنات در هفت استان اصفهان، البرز، سمنان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، گیلان و فارس و در 11 شهر از 16 لغایت 18 اسفندماه برگزار می‌شودگفت: در این زمان از شش خیریه برتراصفهان شامل( موسسه خیریه قائم آل محمدحبیب آباد، انجمن خیریه صرع اصفهان ، موسسه توانبخشی و نگهداری محمویه خمینی شهر،موسسه خیریه علی بن موسی الرضا (ع)،موسسه خیریه ثامن الحجج،موسسه خیریه مکتب الحسین(ع) می‌باشند.

وی ملاک برتری و ارزیابی 6 خیریه برگزیده را در اصفهان چنین توصیف کرد:و وابسته نبودن به بخش های دولتی در این خیریه ها؛ رعایت کرامت انسانی و شخصیت انسانی مددجویان به عنوان یک اصل انسانی در کمک به دیگران مدنظر بوده و تنوع خدمات ارائه شده نیز از جمله ویژگی های منحصر به فرد آنهاست.

وی با اشاره به اینکه 40فیلم در این سه روز از زمان 4 سال برگزاری جشنواره حسنات به نمایش در می اید ادامه داد:استان اصفهان و به ویژه شهر اصفهان برخوردار از حضور خیرانی است که در رشته های مختلف به مددجویان خدمت می‌کنند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز