خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

عزم دولت برای مقابله با زمین خواران جزم است

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۱۸۸

استاندار هرمزگان با اشاره به حساسیت ویژه دولت تدبیر و امید در مقابله با زمین خواری، گفت: عزم دولت برای مقابله با زمین خواران جزم است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ جاسم جادری شامگاه دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با زمین خواری در هرمزگان اظهار داشت: در همین راستا خواستار فعال سازی کمیسیون ماده ۹۹ و شناسایی تعارضات قانونی موجود در موضوع مقابله با زمین خواری هستیم.

وی افزود: دولت عزم خود را جزم کرده که با زمین خواران برخورد جدی داشته باشد و مدیریت استان نیز با شدت و جدیت با آنها برخورد و افراد خاطی را معرفی می‌کند.

این مقام مسوول بیان داشت: در حال حاضر در برخی مواقع میان نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی ناهماهنگی‌هایی در واگذاری زمین دیده می‌شود که این مشکل باید برطرف شود.

جادری با اشاره به تصمیمات ویژه دولت برای توسعه هرمزگان و ایجاد منطقه آزاد در جاسک گفت: با توجه به شرایط جدید و تلاش برخی‌ها برای زمین خواری، باید مقابله با این پدیده با حساسیت ویژه‌ای پیگیری شود.

جادری در این نشست بر پیگیری ایجاد سازمان توسعه سواحل تاکید و بیان داشت: ایجاداین سازمان در قانون برنامه پنجم توسعه نیز مطرح شده و در صورت تشکیل شدن آن بخشی از مشکلات قانونی در این بخش حل و مسوول سواحل مشخص خواهد شد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: این اطمینان را به مردم استان می‌دهیم که بدون کمترین اغماض با هر نوع رانت خواری به ویژه زمین خواری مقابله و افراد خاطی را معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز