خبرگزاری کار ایران

در دیدار روسای اداره‌های ورزش ورامین و قرچک مطرح شد:

همکاری فی مابین جهت شکوفایی ورزش

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۹۹

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به همراه معاونان، به دیدار همتای خود در قرچک رفت.

به گزارش ایلنا، مجید بذرافشان با حضور در اداره ورزش و جوانان قرچک، ضمن تبریک به بشیر عزیزی که به تازگی سکاندار ورزش این منطقه شده است، گفت: جای بسی خوشحالی است که ورزش قرچک شاهد حضور نیروی جوان و فعالی است که می تواند آینده روشنی را در آینده رقم زند.

وی اظهار داشت: قطع به یقین رئیس جدید ورزش و جوانان قرچک با ایده ای نود و کار آمد پای دراین عرصه نهاده که خود می تواند گویای موفقیت در ورزش باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: هم اکنون فاصله ای میان ورامین و قرچک از لحاظ دیدگاه مدیریتی نیست و باید با بهره مندی از ظرفیت های نهفته ورامین در منطقه زمینه را برای شکوفایی ورزش هموار کرد.

بذرافشان ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا با همکاری میان اداره های قرچک و ورامین شرایط را برای استعدادیابی و قهرمان پروری مهیا نمود.

رییس جدید اداره ورزش و جوانان قرچک نیز اظهار داشت: باعثبسی خرسندی است که نیروهایی در حال خدمت رسانی در عرصه ورزش ورامین می باشند که می توان از تجارب آنان برای رسیدن به اهداف قرچک نیز بهره برد؛ چرا که بذرافشان هم اکنون ثبات را به ورزش ورامین بازگردانده است.

عزیزی افزود: از دیدگاه ما، فاصله و فرقی میان این دو منطقه وجود ندارد و باید با هدف گذاری و تلاش در عرصه پیشبرد اهداف گام برداشت.

این مسئول ادامه داد: شرایط خوبی هم اکنون در ورزش قرچک وجود دارد و قهرمانان ارزنده ای در این خطه پرورش یافته اند که باید با حمایت از آنان، راه را برای ورودشان به تیم های ملی هموار کرد.

عزیزی گفت: در آینده ای نزدیک و با همکاری دیگر اداره های ورزشی جهت برگزاری مسابقات و کشف استعداد برنامه های مدونی را به مرحله اجرا در خواهیم آورد تا هم منطقه و هم کشورمان از وجود قهرمانان ملی و پرافتخار بهره مند گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز