خبرگزاری کار ایران

توسط ستاد ساماندهی امور جوانان استان انجام گرفت؛

تقدیر وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۸۹

به بهانه کسب عنوان سوم کشور توسط ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان، از طرف وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از زحمات و تلاش‌های مهندس بازوند تقدیر شد.

به بهانه کسب عنوان سوم کشور، توسط ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان، از طرف وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از زحمات و تلاشهای مهندس بازوند تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در گوشه ای از نامه دکتر گودرزی، وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استانداران نتیجه عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان استان اعلام شده است.
در این ارتباط مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌ها و همکاری استاندار لرستان، افزود: با توجه به کثرت جمعیت قشر جوان در استان لرستان و تهدیدهای پیش روی این نسل، ‌ مهندس بازوند در طول سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های مرتبط با جوانان و ورود مستقیم به مسائل مربوط به جوانان این تهدیدهارا بنحوی تبدیل به فرصت کرد.
رضا محمدی اصل با اشاره به اینکه استاندار لرستان خود فردی ورزشی است اظهار داشت: خوشبختانه این خصیصه مهندس بازوند باعثشد که در سال گذشته غیور مردان لرستانی ۱۳۸۸ مدال برای استان و کشورمان به ارمغان آورده و ورزش استان لرستان را بالاتر از ورزش بسیاری از استانهای پر امکانات و برخوردار قرار دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان افزود: مهندس بازوند همواره با حمایت‌های خود از جامعه ورزش و جوانان استان انگیزه غیورمردان لرستانی را در راه افتخار آفرین مهیا کرده است، افزود: استاندار ورزشی و ورزش دوست استان لیست قهرمانان و مدال آوران هم استانی در سال۹۲ را از ما اخذ کرد که در اولین فرصت مراسم تجلیل از دلاور مردان قوم اصیل لر در سال جاری انجام پذیرد.
رضا محمدی اصل مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه خصیصه ورزش و جوانان مهندس بازوند برگ برنده جامعه ورزش و جوانان استان لرستان است، افزود: امیدوارم استاندار ورزش دوست لرستان همچون گذشته در سال جاری نیز با حمایتها و افاضات خود جامعه بزرگ ورزش و جانان استان لرستان را در راه رسیدن به اهداف عالیه یاری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز