خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۲درصدی کشف مواد مخدر در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۷۵

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: در مجموع در انواع مواد مخدر در استان لرستان، ۳۲ درصد افزایش کشف مواد مخدر توسط ماموران صدیق صورت گرفته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: در مجموع در انواع مواد مخدر در استان لرستان، ۳۲ درصد افزایش کشف مواد مخدر توسط ماموران صدیق صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، یر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سه ماهه اول سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در کشف تریاک ۴۵ درصد، در شیشه ۸ برابر، سوخته تریاک ۴۹ درصد، شیره تریاک ۱۰۸ درصد و انواع قرص اعتیاد آور ۴ درصد افزایش کشف مواد مخدر در استان صورت گرفته است.
وی درادامه اضافه کرد: همچنین در طول این مدت در بحثدستگیر شدگان نگه دارنده ۱۷ درصد، درزمینه توزیع کنندگان ۲۹۸ درصد، دستگیری معتادین ده برابرو متلاشی شدن باندها یک درصد، افزایش داشته ایم.
حجت اله فراشی در ادامه افزود: در مجموع در انواع مواد مخدر در استان لرستان ۳۲ درصد افزایش کشف مواد مخدر انجام شده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی کشف غنایم در طول این مدت گفت: در بحثغنایم خودروی سبک ۱۵۱ درصد، خودروی سنگین ۱۲ درصد، کشف سلاح ۸ برابر وموتورسیکلت ۶۷ درصدافزاریش داشته ایم.
وی به سالروز جهانی مواد مخدر اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش بهبود یافته گان، دیدار استاندار با خانواده معظم دو شهید، رونمایی از کتاب مهارت‌ها ی زندگی و تقدیر از فعالان عرصه مواد مخدر از برنامه های این ستاد در این هفته بود.
وی دربخشی دیگر از سخنانش به مراقبت‌های پس از خروج اشاره کرد و گفت: طبق آیین نامه که به امضای ریاست قوه قضائیه ابلاغ شده این برنامه را دراستان عملی کردیم.

فراشی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی، سازمان بهزیستی، دستگاه قضایی، فنی و حرفه ای، خدمات درمانی دستگاه‌هایی هستند که در این زمینه مشارکت دارند.
وی درادامه اظهارداشت: استاندار تاکید کردند با دستگاه‌هایی که در بحثمراقبت پس از خروج ورود جدی نداشته باشند قطعآ برخورد می شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی در بحثمددکاری باید ورودی جدی داشته باشد گفت: تمام اعتبارات از طریق ستاد هزینه می شوند Tسازمان فنی حرفه ای باید به صورت رایگان فرد را آموزش دهد،.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: برابر مصوبه هیئت دولت در سال ۹۰مقررشد پنج درصد از وام اشتغال هر استان به بهبود یافته گان تخصیص داده شود.
وی دربخشی دیگر از سخنانش به اعتیاد بانوان اشاره کرد و گفت: درجامعه اعتیاد بانوان با آقایان متفاوت است، اعتیاد مردان بیماری می دانندولی اعتیاد در بانوان راانحراف می داند.
وی با بیان اینکه بانوان معتاد نسبت به مردان معتاد آسیب پذیرترهستند گفت: بطور میانگین آقایان از اولین مصرف تا تزریق ۸ سال طول می کشد ولی برای خانم‌ها به دلیل آسیب پذیر بودن از اولین مصرف تا تزریق شدن ۳ سال طول می کشد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در اظهارداشت: بانوان معتاد به دلیل اینکه تکیه گاه اقتصادی ضعیفی دارند روی به مسائل جنسی می آورند، بانوان به عنوان ستون خانواده اگر معتاد شوند بنیان خانواده فرو می ریزد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز