خبرگزاری کار ایران

با امضای طوماری خطاب به مجلس رخ داد:

اقدام پیش‌گیرانه کارگران پلی‌اکریل / اجازه تخریب وجهه اعتراضات‌مان را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۳۱

چکیده: «هرگونه اخلال عمدی یا غیر عمدی که از سوی مدیران این واحد تولیدی برای تامین مواد اولیه کارخانه و با هدف خدشه دار کردن وجهه کارگران صورت بگیرد را محکوم می‌کنیم. / در راستای حمایت از تولید داخلی همچنان حفظ و تداوم فعالیت تولیدی این واحد صنعتی را وظیفه اصلی خود قلمداد می‌کنیم.»

کارگران کارخانه پلی اکریل اصفهان در ادامه اجتماع اعتراضی امروز(سه‌شنبه، پنجم آذر) خود با امضا طوماری خواستار توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مشکلات صنفی‌شان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پلی اکریل در این طومار با یادآوری اینکه اجتماعات اعتراضی سه هفته گذشته در پاسخ به «ظلم و بی‌عدالتی مدیران ارشد پلی‌اکریل» صورت گرفته است، دیدگاه‌ها و خواسته‌های صنفی خود را طرح کردند.

نویسندگان این طومار با تاکید بر اینکه هدف از تجمع کارگران تنها در راستای حقوق و خواسته‌های صنفی و برعلیه بی عدالتی بوده است، یادآور شده‌اند که این اعتراضات کاملا خود جوش بوده از طرف هیچ شخص یا نهادی پشتیبانی نمی‌شود.

در ادامه این طومار آمده است: ما کارگران معترض شرکت پلی اکریل کلیه خواسته‌های خود را در تجمعی باشکوه و آرام اعلام کرده و به تجمع آرام خود به دور از هرگونه عمل خلاف قانون ادامه خواهیم داد و در همین راستا از هرگونه آسیب رساندن به شخص و یا وسلیه‌ای خودداری خواهیم کرد.

در این طومار همچنین بر اینکه در تمامی شعارهای کارگران کارخانه مسائل انسانی و اخلاقی سرلوحه قرار گرفته و تاکید شده است.

کارگران پلی اکریل همچنین در این بیانیه یادآور شده‌اند که در راستای حمایت از تولید داخلی همچنان حفظ و تداوم فعالیت تولیدی این واحد صنعتی را وظیفه اصلی خود قلمداد می‌کنند.

معترضان همچنین با بیان اینکه آماده‌اند که همچون روال گذشته با استفاده از مواد اولیه، لوازم و قطعات مربوط به فرآیند تولید به فعالیت خود ادامه دهند، اعلام کرده‌اند: در همین راستا هرگونه اخلال عمدی یا غیر عمدی که از سوی مدیران این واحد تولیدی برای تامین مواد اولیه کارخانه و با هدف خدشه دار کردن وجهه کارگران صورت بگیرد را محکوم می‌کنیم.

در این نامه، با اشاره به گذشت شش روز از دستگیری چهار نفر از کارگران کارخانه پلی اکریل، از نمایندگان مجلس پرسیده شده است که «آیا وقت آن نیست که به وضعیت کارگران این مجموعه رسیدگی شود؟»

گفتنی است، این طومار اعتراضی تا ظهر امروز به امضای ۴۰۰ کارگر رسیده است و احتمال می‌رود در خاتمه نوبت کاری امروز و تعطیلی کارگران، ۱۳۰۰ کارگر این طومار را امضا کنند.

[تصویر طومار خطاب به مجلس]

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز