خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل:

سمینار تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری در اردبیل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۴۴۶

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری سمینار تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عسگر سنگی با اعلام این خبر تصریح کرد: این سمینار با هدف معرفی و تبیین فرصت‌های سرمایه گذاری و ارائه راهکارهای توسعه صنعت گردشگری برگزار می شود.

وی افزود: آشنایی با اصول و مبانی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، معرفی مزیت ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه اطلاعات، مشوق‌ها و بسته‌های سرمایه گذاری و تبادل نظر، طرح ایده ها و پیشنهادات از اهداف این سمینار یک روزه است.

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به دعوت از اقشار مختلف جهت حضور در این سمینار اضافه کرد: از جمله مسئولان ارشد استانی، فعالان بخش گردشگری، سرمایه گذاران صنعت گردشگری استان، دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند به بخش گردشگری، نمایندگان تشکل های مردم نهاد مرتبط با صنعت گردشگری و اعضای اتاق بازرگانی به همراه اعضای کمیسیون گردشگری اتاق مدعوین این سمینار هستند.

سنگی با تاکید به اینکه گردشگری از محورهای توسعه استان محسوب می شود، بیان داشت: برای حمایت از سرمایه گذاری در این حوزه تسهیلات یارانه دار پیش بینی شده و محدودیتی در معرفی متقاضیان نداریم.

وی همچنین به ارائه مشوق‌های پروانه برای هتل‌های چهار ستاره و بالاتر اشاره و تصریح کرد: معافیت مالیاتی برای سرمایه‌گذاران پیش بینی شده و اراضی ملی جهت واگذاری نیز داریم.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: این سمینار چهارشنبه 24 آبان ماه از ساعت 9 الی 12:30 در محل اتاق بازرگانی اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز