خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل اعلام کرد ؛

ثبت به موقع 99 درصد تولد ها در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۲۲۳

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: 99.9 ولادت های استان در مهلت قانونی ثبت می شوند که از این بابت در رتبه بالای کشوری قرار داریم.

به گزارش ایلنا، حسن‌زاده در نشست مسئولان ثبت و احوال گفت: در 6 ماهه گذشته در مجموع بیش از 12643ولادت در استان اردبیل به ثبت رسید به طوری‌که به طور میانگین روزانه 68 تولد و در هر ساعت نیز ثبت سه تولد را شاهد بودیم.

وی نرخ خام ولادت را 19.9 نفر در هر هزار نفر بیان کرد و گفت: نسبت جنسیتی پسر به دختر نیز در مقابل 100 تولد دختر 112 تولد پسر را شاهد بودیم.

مدیرکل ثبت احوال استان به مهلت قانونی ثبت تولد در مراکز صدور شناسنامه و سجلی اشاره کرد و افزود: بیش از 99.9 دهم ثبت تولدها در مهلت قانونی در این استان انجام شده‌است.

وی در مورد ثبت آمار فوتی‌ها نیز بیان کرد: در 6 ماهه گذشته در مجموع 3059 نفر فوت کردند که رقم ثبت شده در فوت روزانه 17 نفر است.

حسن‌زاده نرخ خام فوت را 8/4 در هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: 99.5 دهم درصد ثبت فوت در مهلت قانونی انجام شده است.

وی افزود: در فرهنگ نام گزینی نیز در سطح استان برای پسران امیر علی،ابوالفضل و علی اصغر و برای دختران زهرا، فاطمه و رها بیشترین فراوانی نام را داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز