خبرگزاری کار ایران

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان اردبیل

اختلافی در حمایت از «لیست امید» در اردبیل وجود ندارد

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان اردبیل گفت: تفرقه و اختلاف در اردوگاه اصلاح‌طلبان آرزویی است که جریان رقیب از وحشت آراء یکپارچه مردم به اصلاحات و جریان اعتدال خواب آن را می‌بیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی حسین‌نژاد اظهار داشت: حامیان دولت و اصلاح‌طلبان تحت عنوان لیست امید یا‌‌ همان گام دوم از طریق سایت و گروه‌های شناسنامه‌دار در دسترس عموم قرار دارد و به صورت مشخص در اردبیل از حجت الاسلام سرداری، مهندس رضا کریمی و دکتر محمد فیضی اعلام حمایت شده است.

دبیر سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی گفت: اختلاف سلیقه در هر جریانی طبیعی است اما از ریش سفیدان و با سابقه‌های جریان اصلاح‌طلبی بعید است که در شرایط حساس کنونی که وحدت و انسجام بیش از پیش را می‌طلبد هیزم آتش فتنه اصولگرایان را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: مصوبه شفاف اصلاح‌طلبان استان حمایت از لیست شورای سیاست‌گذار کشور است هر چند در آخرین جلسه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان علی رغم اینکه توافق شد شورای اردبیل لیست مستقل ارائه ندهند، با این حال همه اصلاح‌طلبان لیست کشوری را با تمام توان پشتیبانی می‌کنند.

رئیس دوره‌ای اصلاح‌طلبان استان گفت: از همه کاندیداهایی که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند و هنوز در میدان رقابت باقی مانده‌اند می‌خواهیم اسیر دام اتاق فکر اقتدارگرایان نشوند و در صورت عدم انصراف به نفع لیست امید طرفداران خود را از تحریک و نیت تفرقه‌افکنانه اصولگرایان آگاه نمایند و اسیر دام چند دستگی نشوند.

حسین‌نژاد تصریح کرد: گام دوم اصلاح‌طلبان حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و ممانعت از حضور تندرو‌ها و جریان‌های بازدارنده کشور از توسعه است و این را روز ۷ اسفند با آرای یکپارچه خود به لیست کامل اعتدال در دو انتخاب مهم مجلس خبرگان و شورای اسلامی نشان خواهیم داد.

کد خبر : ۳۵۰۰۴۶