خبرگزاری کار ایران

فرماندار نمین در آستانه انتخابات تشریح کرد:

اقدامات میلیاردی دولت در این شهرستان قابل توجه است/منتقدان بر اساس آمار و ارقام و مستندات انتقاد کنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۵۴۴

فرماندار شهرستان نمین در نشستی با سرآمدان این شهرستان باتوجه به درپیش بودن انتخابات مهم مجلس خبرگان و شورای اسلامی به ارائه گزارش عملکرد از دولت تدبیر و امید پرداخت.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان نمین در نشستی با سرآمدان این شهرستان باتوجه به درپیش بودن انتخابات مهم مجلس خبرگان و شورای اسلامی به ارائه گزارش عملکرد از دولت تدبیر و امید پرداخت و اظهار داشت: با توجه به شروع فعالیت ستادهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برخی آمار و ارقام در سایت‌ها، فضای مجازی و محافل به‌صورت کذب بیان می‌شود که درست نیست.

فرهاد عبدالعلی‌پور شأن برگزاری این جلسه را گفت‌وگوی رودرو با سرآمدان شهرستان جهت آگاهی عموم مردم شهرستان نمین از آخرین اقدامات صورت گرفته دولت به‌صورت رسمی اعلام کرد و با تأکید بر اینکه انتخابات پیش‌رو مهم است و شهرستان نیازمند آرامش است، گفت: با ارائه گزارش عملکردی از آخرین اقدامات صورت گرفته دولت در شهرستان نمین بر آن شدیم از هرگونه موارد حاشیه‌ای و احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: منتقدان بر اساس آمار و ارقام و مستندات انتقاد کنند و ما نیز با توجه آخرین اقدامات و آمارهای رسمی نسبت به ارائه گزارش اقدام خواهیم داد.

عبدالعلی‌پور با اشاره به آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی نمین بیان کرد: تحقق این منطقه نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و مربوط به بند 11 آن می‌شود.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی نمین در سال 89 مصوب شده اما از همان سال راکد مانده بود تا اینکه به دولت‌تدبیر و امید رسید و در 24 اسفند سال 93 با یافتن سرمایه‌گذار به شرکت سرمایه‌گذاری شاهد ابلاغ شده است.

وی افزود: پس از بررسی منطقه و عقد قرارداد، دو هزار هکتار زمین در اختیار این شرکت قرار داده شده که در این امر ابتدا آزمایش آب و خاک انجام و راهبردی آن به جهاد دانشگاهی سپرده‌ شده و اکنون در مرحله نشانه‌گذاری است اما به خاطر بارش برف فعلاً عملیات متوقف‌شده است.

عبدالعلی‌پور با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه صنعت و معدن اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید 210 میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن سرمایه‌گذاری شده است.

وی گفت: تنها 100 میلیارد تومان در شرکت آرتا پلاست با اشتغال‌زایی بیش از 200 نفر در MDF  و HDFانجام‌شده است.

فرماندار نمین با مقایسه اعتبارات دهیاری‌ها در سال‌های گذشته گفت: در سال 91 بیش از 900 میلیون، در سال 92 یک میلیارد و 300 میلیون تومان و در سال 93 و 94 بیش از 40 میلیارد ریال به‌حساب دهیاری‌های شهرستان نمین واریز شده که این امر نشان از افزایش سه برابری اعتبارات دارد.

این مسئول با بیان اینکه باید از سرمایه‌گذاران در سطح شهرستان حمایت شود، اظهار کرد: حدود 60 درصد کارخانه سیمان متشکل از نیروهای بومی شهرستان است.

فرماندار نمین گفت: کارخانه سیمان یک شرکت‌خصوصی بوده و مختار است از هر شهرستانی نسبت به جذب نیرو اقدام کند اما با این حال 60 درصد آن را به نیروهای بومی اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز