خبرگزاری کار ایران

در جمع دانشجویان اردبیل مطرح شد؛

اتحاد شیعیان خدشه‌دار نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۱۱۷

مدیرعالی هیات نظارت استان و تشکل‌های دانشجویی با بیان اینکه توطئه های جهان غرب بویژه آمریکا، اسرائیل و رژیم صهیونیستی بر علیه مسلمانان شیعه فزونی یافته تصریح کرد : علیرغم این مسائل آنها در ایجاد تفرقه و اینکه نگذارند مراسم اربعین حسینی برگزار شود ناکام ماندند.

به گزارش ایلنا، محمد روحی عیسی لو گفت: تجمع 26 میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی موجب شد که کشورهای غربی جهت جبران آن به تحریک حاکمان وابسته از جمله دولت آذربایجان برای آزار و اذیت شیعیان در منطقه نارداران بپردازند و علیرغم هجوم بی رحمانه دست نشانده های دولت آذربایجان مردم شریف و شیعه نارداران به مقاومت خود ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: ما دانشگاهیان وظیفه خود می دانیم که از تمامی مسلمانان جهان به ویژه شیعیان مظلوم منطقه نارداران حمایت کنیم و هرگونه حمایت های جانی و مالی و سایر اقدامات نیز اگر لازم باشد از انجام آن قصور نخواهیم کرد.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: با این توطئه های سخیف اتحاد شیعیان نه تنها خدشه برنخواهد داشت بلکه همین امر سبب بیداری جدیدی در مردم مسلمان منطقه خواهد بود، بنابراین با تمامی قوا در پشتیبانی از شیعیان و آرمان اسلام مقاومت کرده و لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد.

آذربایجان اویاخدی اوز دینینه دایاخدی

مدیر عالی هیات نظارت استان و تشکل‌های دانشجویی گفت: ظهر امروز و به دنبال اتفاقات اخیر روز 14 صفر در شهر نارداران جمهوری آذربایجان، دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد اردبیل تجمع اعتراضی را  با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد در محوطه دانشگاه برگزار کردند.

در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعار ، «یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی»، «آذربایجان اویاخدی اوز دیننه دایاخ دی»، «آذربایجان جانباز نارداراننان آیرلماز» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» ، «آذربایجان میلتی قبول اتمز ذیلتی» سر داده و خواستار توقف برخورد با شیعیان نارداران و مسلمانان این کشور شدند و انزجار خود را از کشتار مسلمانان در کشور آذربایجان  اعلام کردند.

قرائت بیانیه

در ادامه این تجمع که همراه با بارش شدید برف همراه بود، اما ذوق و شور حرارت دانشجویان تمامی یخ ها را آب کرده بود، دانشجویانم در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از اقدامات اخیر دولت جمهوری آذربایجان در از بین بردن مظاهر اسلامی و ایجاد خفگان بر جامعه شیعی از دولت باکو خواستار پایان دادن به این اقدامات خصمانه، ضد اسلامی و مغایر با حقوق بشر زندانیان بی‌گناه دربند شدند.

انتهای پیام/
مهدی مرادی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر