خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش‌های رزمی اردبیل مطرح کرد:

اردبیل میزبان آزمون ارتقا کمربند ورزش دفاع شخصی کشور

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۳۹۰

مسابقات رزمی انتخابی باشگاه‌های استان اردبیل با درخشش ورزشکاران میزبان در شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مسابقات رزمی که در رشته کیک بوکسینگ برگزار شد؛ تیم های پارس آباد، اردبیل و مشکین شهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

۱۴۰ نفر از سراسر استان از شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشکین شهر، گرمی، بیله سوار و نمین در سالن فجر ۱۲۰۰ نفری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که نفرات شاخص به تیم منتخب استان ملحق خواهند شد و در دو رقابت آتی کشوری و بین المللی اعزام خواهند شد.

رئیس هیات ورزش های رزمی استان در حاشیه مسابقات رزمی انتخابی باشگاه های استان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: کمیته دفاع شخصی زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی طی روزهای 26 و 27 آذر ماه در اردبیل میزبان آزمون کمربند دان 1 تا 3 و  استاژ فنی خواهد بود.

اسلام عبدی تصریح کرد: اوایل دی ماه، مسابقات کشوری رشته موی تای در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد که تیم منتخب استان به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی از کسب موفقیت 4 ورزشکار اردبیلی در در مسابقات جهانی هنرهای رزمی در ماه گذشته خبر داد و افزود: استان همیشه در مسابقات جزو 3 تیم برتر قرار داشته و از جمله قهرمانان استان می توان به قهرمانی اسماعیل فرهادی در فستیوال جهانی ویتنام، قهرمانی اسلام عبدی در مسابقات جهانی کیگ بوکسینگ ژاپن و کسب موفقیت معرفت جمالی و علی فرج زاده در مسابقات بین المللی هندوستان اشاره کرد.

رئیس هیات ورزش های رزمی استان در پایان گفت: در هفته آینده نیز تیم منتخب هیات ورزش های رزمی به مسابقات کشوری نیو فول کنتاکت که در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

انتهای پیام/
مهدی مرادی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز