خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل:

رفتارهای نمایندگان استان، قطعا در انتخابات آینده مد نظر قرار خواهد گرفت

کد خبر : ۱۴۷۳۲۲

احزاب و گروه‌های عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان با تاکید بر اجماع درونی و نیز رصد فعالیت دیگر گروه‌ها و کاندیداهای احتمالی، بالاخص فعالیت نمایندگان استان، در حال برنامه ریزی برای حضور منسجم و موثر در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی هستند.

ایلنا: دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در آخرین جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل گفت: احزاب عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان نسبت به امور احساس مسئولیت دارند و این احساس مسئولیت ایجاب می‌کند که در عرصه سیاست حضوری فعال و موثر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اردبیل بهزاد خسروانی تصریح کرد: شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل از سال‌ها پیش، پایه ریزی شده و همواره مرجعی موجه برای انسجام و حرکت جمعی اصلاح طلبان این استان بوده است.

وی افزود: این شورا کاملا به صورت مستقل فعالیت خود را به صورت منسجم و هماهنگ دنبال می‌کند و متشکل از احزاب و گروههایی است که تمایل به فعالیت و همکاری همسو با هم دارند و به آیین نامه این شورا پایند هستند.
این فعال سیاسی استان اردبیل با بیان این‌که قصد نداریم از اکنون فضای سیاسی استان را انتخاباتی نماییم، گفت: اما احزاب و گروه‌های عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان با تاکید بر اجماع درونی و نیز رصد فعالیت دیگر گروه‌ها و کاندیداهای احتمالی، بالاخص فعالیت نمایندگان استان، در حال برنامه ریزی برای حضور منسجم و موثر در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی هستند.
خسروانی افزود: متاسفانه رفتارهای به اصطلاح «یکی به نعل و یکی به میخ» از سوی نمایندگان استان، از گذشته وجود داشته و چنین رفتارهایی قطعا در تصمیمات آینده این شورا مد قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای هماهنگی استان اردبیل تاکید کرد: اصلاح طلبان استان همچنان بر انسجام و همدلی تاکید دارند و بر اساس مصوبه جلسه اخیر این شورا به ترتیب، مجمع متخصصین ایران اسلامی، حزب مردم سالاری، حزب اراده ملت ایران، سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی، انجمن اسلامی معلمان، جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، انجمن اسلامی مهندسان، خانه کارگر، حزب کارگزاران سازندگی، حزب وحدت ملی ایران، حزب همبستگی ایران اسلامی، حزب آزادی، حزب اسلامی کار و حزب اعتماد ملی، از اسفندماه سال جاری به صورت دوره‌ای ریاست این شورا هر ماه به عهده خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز