خبرگزاری کار ایران

جهت بررسی مسایل کارگری:

سخنگوی اصل نود مجلس و نماینده اردبیل در خانه کارگر استان اردبیل حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۵

دبیر اجرایی خانه کارگر اردبیل خواهان احیای بن کارگری شد. / تخصیص سبد کالا به بازنشستگان تامین اجتماعی پیگیری می‌شود.

ایلنا: در ادامه جلسات بررسی و پیگیری مسایل و مشکلات جامعه کارگری استان با دعوت دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل سخنگوی اصل نود مجلس و نماینده اردبیل در خانه کارگر اردبیل حضور یافت.
به گزارش ایلنا در این جلسه که با حضور اعضای هیئت اجرایی و نمایندگانی از انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان اردبیل، کانون بازنشستگان کارگران بازنشسته تامین اجتماعی، انجمن صنفی کارگران ذوب آهن اردبیل، نماینده کارگری شرکت جهان سرنگ برگزار شد.
مرتضی مقدم دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته توسط خانه کارگر استان اردبیل یکی از عمده‌ترین مطالبات جامعه کارگری را احیای بن کارگری در جهت تامین غیر نقدی قسمتی از مایحتاج زندگی کارگران عنوان داشت و گفت: در سال‌های گذشته جامعه کارگری از هر زمان دیگری بیشتر به مظلوم واقع شدند، وعده کارت‌های اعتباری و خرید به کارگران هیچگاه جامعه عمل نپوشید.
مقدم افزود: سهام عدالت یکی دیگر از مسایل کارگران است وی تصریح کرد: خانه کارگر طی ثبت نامی که در این مورد انجام داد بیش از یکصد هزار نفر متقاضی ثبت نام شدند که ۴۰ هزار نفر از سوی مراجعه ذیصلاح تایید شده‌اند اما هنوز حتی یک نفر هم تاکنون سهام عدالت نگرفته‌اند.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل همچنین خواهان پیگیری تخصیص سبد کالا به بازنشستگان تامین اجتماعی شد که نماینده اردبیل نیز قول پیگیری داد.
مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل و رئیس مجمع نمایندگان استن نیز ضمن شنیدن مسایل و مشکلات نمایندگان کارگران کارخانه‌های ذوب آهن اردبیل کارخانه سیمان و سایر اعضای حاضر قول پیگیری مسایل مشکلات این قشر زحمت کش را داد و از خانه کاگر استان اردبیل خواست مسایل را در حوزه مشکلاتی که با دولت باید در میان گذاشت مسایلی که در استان قابل پیگیری است و مشکلات و موانع جمع بندی و پیری ارائه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز