خبرگزاری کار ایران

دیدار قائم مقام انستیتو تحقیقات و فناوری کره جنوبی ( ETRI) با رئیس پژوهشگاه ICT/ انجام پروژه های مشترک در حوزه فناوری های نو

قائم مقام انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی ( ETRI) که در راس هیاتی به ایران آمده است، با رئیس پژوهشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این دیدار که به منظور شروع همکاری دوجانبه بین انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی ( ETRI) و پژوهشگاه انجام و با معرفی ساختار پژوهشگاه و مهمترین طرح‌ها و فعالیتهای جاری آن همراه بود،  یانگ چوی قائم مقام انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی(ETRI)، با توجه به انجام پروژه‌هایی از جمله IOT در پژوهشگاه گفت: ما می‌توانیم در حوزه IOT و IOE همکاری‌های خوبی با هم داشته باشیم.

بنا بر گزارش(مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، وی همچنین ابراز امیدواری کرد، انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی (ETRI) و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات بتوانند به صورت مشارکتی پروژه ای تحت عنوان KSP  به معنی " برنامه به اشتراک گذاشتن دانش" را انجام دهند.

انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی (ETRI) مجموعه ای پیشرفته است که درحوزه اطلاعات، مخابرات، الکترونیک و فناوریهای همگرا فعالیت می‌کند. این انستیتوی دولتی، در سال 1976 تاسیس شده و در زمینه ICT دارای بالاترین رتبه در سراسر دنیا و دارای 27 شعبه در دنیاست. این انستیتو دارای 2000 پژوهشگر و دارای سه مرکز تحقیقات و 6 آزمایشگاه تخصصی است.

 

کد خبر : ۳۹۴۸۸۴