خبرگزاری کار ایران

آیین‌نامه انضباطی ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۲۰

شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آیین‌نامه انضباطی ناشران داخلی را تصویب کرد.

ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز(۶ اسفند) با حضور سید عباس صالحی ریاست نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمود آموزگار سخنگوی شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره جزئیات این جلسه گفت: در این جلسه ضوابط حضور و آیین‌نامه انضباطی ناشران داخلی که توسط کمیته منتخب شورا بررسی و تصویب شده بود، مطرح گردید.

وی افزود: در جلسات پیشین شورای سیاست‌گذاری بررسی و تدوین ضوابط حضور ناشران و آیین‌نامه انضباطی به کمیته‌ای متشکل از اعضاء تشکل‌های نشر و اعضاء شورای سیاست‌گذاری محول شده بود که پس از بازبینی و اصلاح به تصویب کمیته مزبور رسید و در جلسه امروز نیز مفاد ضوابط حضور ناشران داخلی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مطرح و به تایید اعضاء شورا رسید.

در رابطه با آیین‌نامه انضباطی نیز متن تدوین شده توسط کمیته مذکور در صحن شورا مطرح و به لحاظ تذکرات شکلی و محتوایی مقرر شد که نسبت به اصلاح آن مطابق نظر شورا اقدام شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه، سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی، علی‌اکبر اشعری مشاور راهبردی پروژه باغ کتاب، محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، جعفر همایی مدیر نشر نی و ناشر برگزیده در نمایشگاه بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، مرتضی کاظمی مشاور اقتصاد فرهنگ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر مسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، علیرضا کرمانی دبیرشورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران و علی اصغر سیدآبادی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز