خبرگزاری کار ایران

بچه‌ها منتظر داستان‌ها و شعرهای تازه شعبان‌نژاد باشند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۰۳

«شعر بی‌طاقت»؛ «شاعر آپارتمان تنهاست»؛ «هاپول و گرگ گله»؛ «اردک خوابالود»؛ «تالاپ سیب افتاد»؛ «نی‌نی‌ها و پری‌ها»؛ «نی‌نی‌ها و ‌هولولو» و «نی‌نی‌ها و اجی‌مجی» کتاب‌های تازه افسانه شعبان‌نژاد هستند.

افسانه شعبان‌نژاد(شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان) مجموعه شعر «شعر بی‌طاقت» را در حوزه نوجوان در آستانه‌ی انتشار دارد.

شعبان‌نژاد به خبرنگار ایلنا گفت: این کتاب را کانون پرورش فکری کودک و نوجوان منتشر می‌کند. شعر نوجوان دیگری باعنوان‌ «شاعر آپارتمان تنهاست» دارم که توسط نشر مروارید به زودی منتشر می‌شود.

او ادامه داد: یک مجموعه ده جلدی قصه‌ منظوم برای گروه سنی خردسال به نام «هاپول و گرگ گله» در راه است که توسط حوزه هنری منتشر می‌شود. همچنین قصه خردسال «اردک خوابالود» را کانون پرورش فکری برای گروه سنی خردسالان در دست انتشار دارد.

این شاعر و نویسنده کودک با اشاره به مجموعه «کفش توری، گل بلوری» گفت: این یک مجموعه شعر و نمایش برای خردسالان است که توسط کانون پرورش فکری به زودی منتشر می‌شود. قصه «تالاپ سیب افتاد» را هم برای خردسالان نوشته‌ام که نشر پیدایش دست به کار انتشار آن شده است.

از شعبان‌نژاد یک مجموعه ۶ جلدی نیز در دست انتشار است. این مجموعه شامل ۶ کتاب برای کودکان است که در ۳ مجموعه ۲ جلدی عرضه شده که یک جلد آن برای پسران و جلد دیگر برای دختران است.

او در رابطه با این مجموعه گفت: «نی‌نی‌ها و پری‌ها»، «نی‌نی‌ها و ‌هولولو» و «نی‌نی‌ها و اجی‌مجی» عنوان‌های این ۳ مجموعه است که باتوجه به فضای ذهنی و دغدغه‌های بچه‌ها در کتاب‌های مستقل برای دختران و پسران منتشر می‌شود و والدین می‌توانند باتوجه به جنسیت فرزندانشان جلدهای مربوطه را تهیه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز