خبرگزاری کار ایران

مجموعه داستان «پل‌ها» نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۹۴

«پل‌ها» هفت داستان کوتاه را با عناوین «گرفتگی»، «داوود و میم‌هایش»، «کدام‌مان تنهاتریم؟»، «شیریان»، «پل‌ها لب‌های آویزان‌اند»، «خرابه‌های ری» و «مرگ و زندگی ولادیمیر ایلیچ» شامل می‌شود.

مجموعه‌داستان «پل‌ها» نوشته‌ی احمد ابوالفتحی، روز جمعه ۱۷ بهمن، در سلسه‌نشست‌هایی با نام «عصر جمعه» و با حضور «ابراهیم دمشناس» و «فرید قدمی» به عنوان منتقد و جمعی از نویسندگان و منتقدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «پل‌ها» نخستین مجموعه‌داستان احمد ابوالفتحی است که به تازگی توسط نشر چرخ به چاپ رسیده است. این کتاب در قالب عناوین تازه مجموعه «جهان تازه داستان» منتشر شده‌اند. ‌ «پل‌ها» هفت داستان کوتاه را با عناوین «گرفتگی»، «داوود و میم‌هایش»، «کدام‌مان تنهاتریم؟»، «شیریان»، «پل‌ها لب‌های آویزان‌اند»، «خرابه‌های ری» و «مرگ و زندگی ولادیمیر ایلیچ» شامل می‌شود.

این کتاب با ۱۰۹ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۷ هزار و ۲۰۰ تومان به چاپ رسیده است.

نقد و بررسی مجموعه‌داستان «پل‌ها» روز جمعه ۱۷ بهمن، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸، با حضور نویسنده اثر، در کافه صور واقع در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، مجتمع تجاری دانشگاه، طبقه زیرزمین برگزار می‌شود. نشست‌های عصر جمعه به همت یوسف انصاری داستان‌نویس و منقد برگزار می‌شود و این نشست چهارمین جلسه از سری جلسات «عصر جمعه» است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز