خبرگزاری کار ایران

«داستان‌هایی از زندگی امیرکبیر» به چاپ چهلم رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۴۸

«داستان‌هایی از زندگی چهارده معصوم» آماده چاپ است و نخستین کتاب آن با عنوان «داستان‌هایی از رسول اکرم» به زودی توسط نشر سروش منتشر می‌شود.

چاپ پنجم «شناخت ساختار و عملکرد بدن انسان» تألیف میچل ویلسون و ترجمه محمود حکیمی توسط انتشارات دفتر نشر و فرهنگ اسلامی منتشر شده است. همچنین کتاب «داستان‌هایی از زندگانی امیر کبیر» به چاپ چهلم رسید که آن را نیز دفتر نشر و فرهنگ اسلامی منتشر کرده است.

محمود حکیمی، نویسنده و مترجم در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: بر این عقیده‌ام که مردم جهان، خصوصاً کودک و نوجوان و جوان، بیش از هر زمان دیگر باید با آموزه‌های جانبخش قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) و امامان شیعه‌ اثنی عشری آشنا شوند.

او ادامه داد: من بیش از ۴۰ سال است که درباره زندگی پیامبر اسلام(و امامان شیعه) تحقیق می‌کنم. امامان شیعه جانشین راستین پیامبر بودند که با رفتار خود می‌آموختند چگونه باید یک زندگی سالم را در پیش گرفت. آنان پیام‌آور محبت و مهرورزی نسبت به همه انسان‌ها بودند. من از همه نویسندگان فرزانه می‌خواهم که آثار خود، خصوصاً در داستان‌های کوتاه و بلند برای کودکان و نوجوانان از امامان شیعه سخن بگویند و گرچه مهارت نویسندگان کنونی خیلی بیش از من است اما من هم در حد توانمندی خود از چند سال پیش شروع به نوشتن داستان‌هایی از زندگانی رسول اکرم و امامان کردم.

این نویسنده با اشاره به یک مجموعه چهار جلدی بیان کرد: نگارش «داستان‌هایی از زندگانی چهارده معصوم» را از چندین سال پیش آغاز کردم و اکنون آن مجموعه آماده چاپ است و قرار است که نشر سروش نسبت به چاپ این مجموعه اقدام نماید.

او افزود: نخستین کتاب این مجموعه را تحت عنوان «داستان‌هایی از زندگی رسول اکرم» که براساس منابع صحیح تاریخی است، آماده چاپ است و به زودی منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز