خبرگزاری کار ایران

توزیع ۲ میلیارد تومان بن کتاب در ۲ ماه پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۶۶

بیست ویک میلیارد و هفتصدمیلیون ریال بن یارانه خریدکتاب تا پایان سال در بین بازدیدکنندگان از این نمایشگاه‌ها از طریق بانک عامل مستقر توزیع می‌شود.

بیست ویک میلیارد و هفتصدمیلیون ریال بن یارانه خریدکتاب ازطریق ۵ نمایشگاه کتاب استانی باقی مانده تا پایان سال که توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود، در بین بازدیدکنندگان از این نمایشگاه‌ها از طریق بانک عامل مستقر توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در دو ماه باقی مانده سال جاری، بیست و یک میلیارد و هفتصدمیلیون ریال بن یارانه ای خرید کتاب در بین علاقمندان به کتاب و کتابخوانی از طریق نمایشگاه‌های کتاب استانی توزیع می‌شود.

در نمایشگاه کتاب استان سمنان که از تاریخ ۱ تا ۷ بهمن ماه در شهر شاهرود برگزار می‌شود مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، در نمایشگاه کتاب مازندران که از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ بهمن ماه در شهرساری برگزار می‌شود مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، در نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان که از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ بهمن ماه در شهر زاهدان برگزار می‌شود مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان، در نمایشگاه کتاب قزوین که از تاریخ ۲ تا ۸ اسفند ماه برگزار می‌شود مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان و در نمایشگاه کتاب یزد که از تاریخ ۵ تا ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان از طریق بانک عامل مستقر در این نمایشگاه‌ها با ارائه کارت ملی و از طریق جدول تخصیص داده شده توزیع می‌شود.

نمایشگاه‌های کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استانها برگزار می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز