خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ۲۷ کتاب در نمایشگاه کتاب بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۱۸۸

۲۷ کتاب این کتابها در موضوعات مختلف ادبی، اقتصادی، روانشناسی، اجتماعی، دینی، مذهبی و تاریخی در نمایشگاه کتاب بوشهر رونمایی شدند.

شامگاه روز پنج شنبه در دومین روز از نهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر و در نخستین برنامه از سری فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نویسندگان، هنرمندان و بازدیدکنندگان، از ۲۷ کتاب منتشر شده توسط نویسندگان این استان در سال۹۳ و همچنین فصلنامه فرهنگ بوشهر رونمایی شد.

به گزارش ایلنا؛ ماحوزی(مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) در آئین رونمایی از۲۷ کتاب نویسندگان استان بوشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی در حاشیه نمایشگاه‌های کتاب را عامل آشنایی هر چه بیشتر اهالی فرهنگ و هنر با مقوله‌های فرهنگی دانست و افزود: در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر هر روز چندین برنامه فرهنگی برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این نمایشگاه فرهنگی بتواند نیازهای مردم استان را در حوزه تهیه کتاب برآورده نماید.

در این نشست، مشایخ و عاشوری‌نژاد پیرامون تاریخ چاپ و نشر کتاب و اهمیت آن در جامعه و لزوم برنامه‌ریزی بیشتر جهت تعمیق و توسعه فرهنگ کتابخوانی در استان نکاتی را عنوان نمودند.

این کتابها با موضوعات مختلف ادبی، اقتصادی، روانشناسی، اجتماعی، دینی، مذهبی و تاریخی رونمایی شدند.

در این نمایشگاه آثار نویسندگانی همچون محبوبه خسروی، آمنه رمضانی، امید زاهدی، سیدمجتبی لیراوی، آفتاب قربانی، حجت‌الاسلام مصلح، ابراهیم سعیدی نیا، حمید مرادی، خاتون شهرآشوب، طالب ابراهیمی، الهه غریبزاده، حبیب قاسمی، رضا نجفی، فریبا جلالیان، بشیر علوی، حیدر منصوری، محسن محمدزاده، عباس عاشوری‌نژاد، محمدرضا ملکی، شهریار خانمحمدی، فاطمه عزیززاده، سیدمصطفی حسینی دشتی، محمد صفدری، فرزانه دهقانی، سیدجعفر حمیدی، جهانشیر یاراحمدی و… رونمایی و مورد تجلیل اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر قرار گرفتند.

نهمین نمایشگاه کتاب بوشهر به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۳ تا۹ دی ماه درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر دایر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز