خبرگزاری کار ایران

«آی ابراهیم» غلامرضا امامی به چاپ نهم رسید

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۸۶

«آی ابراهیم» به نویسندگی غلامرضا امامی و تصویرگری بهرام خائف به همراه ۱۷ عنوان کتاب دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدیدچاپ شد.

«آی ابراهیم» نوشته غلامرضا امامی که در سال ۱۳۶۰ برای گروه سنی «د»(۱۲ تا ۱۴ سال) منتشر شده بود، اکنون در نهمین مرحله چاپ شمارگان آن به ۲۷۳هزار نسخه رسید.

به گزارش ایلنا؛ کتاب دیگری به انتخاب و ترجمه غلامرضا امامی با عنوان «حقیقت بلندتر از آسمان» از سخنان امام جعفر صادق(ع) و نقش و تذهیب علی‌اکبر صادقی برای چهارمین بار تجدیدچاپ شد و شمارگان آن به ۵۳هزار نسخه رسید.

کتاب «چیستان‌های علمی» به نویسندگی رز وایلر، ترجمه کتایون صدرنیا و تصویرگری تالیوالدیس استوبیس به مرحله چاپ دوازدهم رسید و تاکنون ۱۸۲هزار نسخه از آن برای گروه سنی «ج» منتشر شده است.

کتاب «نقش‌سازی با کاغذهای رنگی» با طراحی ماسامی هانامورا و ترجمه فرزانه فرید معیر برای هشتمین بار به زیر چاپ رفت و تاکنون ۱۰۸هزار نسخه از این کتاب برای گروه سنی «ه» منتشر شده است و شمارگان کتاب «کمی با هم بخندیم» ترجمه جمال‌الدین اکرمی نیز در هفتمین مرحله‌ی انتشار، به ۸۵هزار نسخه رسید.

کتاب «چهارده قصه آسمانی» به نویسندگی نورا حق‌پرست و تصویرگری غلامعلی مکتبی برای ششمین بار با شمارگان ۸۰هزار نسخه برای گروه سنی «ب، ج» منتشر شد و کتاب «روباه کوچولو» نوشته ایرینا کورشونف، ترجمه منوچهر صادق خانجانی و تصویرگری راینهادر میخل برای پنجمین بار چاپ شد و شمارگان آن از ۷۱هزار نسخه گذشت.

کتاب «آی قصه، قصه، قصه ۷» به کوشش و تصویرگری زهره پریرخ برای پنجمین دفعه با شمارگان ۵۰هزار، «احجام هندسی بسازیم(۲)» با عکاسی محسن حاج‌منوچهری برای چهارمین بار با شمارگان ۴۷هزار نسخه، «برگزیده شعرهای سنایی» زیر نظر شورای شعر کانون برای پنجمین دفعه با ۴۵هزار نسخه و «چی مثل چی» از مجموعه(دوباره نگاه کن) به نویسندگی و تصویرگری علی خدایی برای سومین بار با شمارگان ۴۰هزار نسخه از جمله کتاب‌هایی است که به تازگی تجدید چاپ شده است.

کتاب‌های «خوشمزه‌ترین کلوچه» به نویسندگی و تصویرگری اریک کارل و ترجمه‌ی آزاد افسانه شعبان‌نژاد برای چهارمین بار با شمارگان ۳۶هزار، «جادو در شهر بازی»(از مجموعه ماجراهای استاد «م») نوشته مهدی میرکیایی و تصویرگری فرهاد جمشیدی برای چهارمین بار با شمارگان ۲۹هزار، مجموعه طنز «قند و نمک» نوشته احمد عربلو و تصویرگری هاله پارسازادگان برای سومین بار با شمارگان ۲۳هزار نسخه و «آقا رنگی و گربه ناقلا یا این جوری بود که اون جوری شد» به نویسندگی فرهاد حسن‌زاده و تصویرگری علی خدایی برای سومین دفعه با شمارگان ۲۱هزار نسخه منتشر شد.

کتاب «شاه‌ها و تاج‌ها»(از مجموعه روزها و یادها) نوشته حسین بکایی برای دومین بار با شمارگان ۱۳هزار نسخه، «دفترهای ادبی ۳»(دختر عمو، پسر عمو) گزیده‌ای از آثار داستانی طنز اعضای مراکز آفرینش‌های ادبی کانون برای سومین بار با شمارگان ۱۱هزار نسخه و کتاب نمایش‌نامه «بند انگشتی» نوشته سهیلا احمدی‌فر برای دومین دفعه با ۸هزار نسخه تجدید چاپ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز