خبرگزاری کار ایران

کتاب کابوس سحرگاهی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۹۸

انتشارات جهان کتاب، رمان پلیسی «کابوس سحرگاهی» نوشته‌ی فردریک دار با ترجمه‌ی عباس آگاهی را راهی بازار کتاب کرد.

انتشارات جهان کتاب، رمان پلیسی «کابوس سحرگاهی» نوشته‌ی فردریک دار با ترجمه‌ی عباس آگاهی در قالب چهل‌و‌چهارمین عنوان از مجموعه‌ی نقاب را راهی بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این کتاب داستان اسرارآمیز یک تصادف اتومبیل است که منجر به کشته شدن دختری پیشاهنگ و مجروح شدن یک جوان جویای کار می‌شود. این جوان، دل باخته‌ی دختر کوزه‌گری پیر شده و با او ازدواج می‌کند، آن دو همسایه پیرزنی می‌شوند که روان‌پریشی دارد و زندگی آرامشان را دچار هراس و دلهره‌ای عجیب می‌کند.

این کتاب ۱۵۵ صفحه دارد و با قیمت ۸۰۰۰ تومان در شمارگان ۱۱۰۰ نسخه به فروش می‌رسد.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: «آن چه می‌خواهم برایتان حکایت کنم سال گذشته اتفاق افتاد، ولی به نظرم می‌رسد که داستان به خیلی سال پیش برگردد. اهمیت پاره‌ای از رخدادها موجب می‌شود فکر‌ کنیم که اصلا برای پشت سر‌گذاشتن آن‌ها به دنیا آمده‌ایم و وقتی به وقوع می‌پیوندند به نظرمان طبیعی می‌آید که انتظارشان را می‌کشیدیم. احساس می‌کنیم مابقی عمرمان، مثل بعضی از صدف‌ها که به بدنه کشتی می‌چسبند، به آن‌ها بستگی پیدا می‌کند و سپس زندگی ادامه می‌یابد و وقایعی که تا آن حد موجب تأثر ما شده بودند آهسته آهسته در خاطرات‌مان غرق می‌شوند.»

پیشتر کتاب‌های «آسانسور» و «مرگی که حرفش را میزدی» نیز از مجموعه‌ی نقاب با ترجمه‌ی عباس آگاهی منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز