خبرگزاری کار ایران

دیدار مهرانه کودکان و نوجوانان با نویسندگان در شهرکتاب

کد خبر : ۲۰۷۱۴۹

در دهمین جشن امضای فهرست لاکپشت پرنده در روز پنجم مهرماه در شهر کتاب مرکزی؛ نویسندگان و مترجمان؛ کتاب‌های خود را برای کودکان و نوجوانان امضا می‌کنند.

در دهمین جشن امضای فهرست لاکپشت پرنده که روز پنجم مهرماه در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود، نویسندگان و مترجمانی چون پروین علی‌پور، رضی هیرمندی، محمدهادی محمدی، فرهاد حسن‌زاده، امیرحسین خورشیدفر، محبوبه نجف‌خانی، محمدرضا شمس، مجید راستی، سوسن طاقدیس، جعفر ابراهیمی، سمیه نوروزی با کودکان و نوجوانان دیدار و کتاب های خود را برای کودکان و نوجوانان امضا می‌کنند.

به گزارش ایلنا؛ این نویسندگان و مترجمان کسانی‌اند که کناب‌هایشان به دهمین فهرست لاک‌پشت پرنده راه یافته است.

در این فهرست آثار منتشر شده در تابستان سال ۹۲ بررسی شده و آثار نویسندگان و مترجمانی چون آرمان آرین، پروین علی‌پور، رضی هیرمندی، محمدهادی محمدی، فرهاد حسن‌زاده، امیرحسین خورشیدفر، محبوبه نجف‌خانی، مژگان کلهر، لاله جعفری، شکوه قاسم‌نیا، محمدرضا شمس، مجید راستی، سپیده خلیلی، افسانه گرمارودی، سوسن طاقدیس، طاهره خردور، جعفر ابراهیمی، سمیه نوروزی، گیتا رسولی، چنگیز داورپناه، حمیدرضا نجفی، شیوا ضیایی، آرام وحیدی، صبا رفیع، بهرام معلمی، هایده منصوری، نگار پدرام، هومن بابک، مریم رفیعی، مریم طباطبایی، نسرین ظهیری، ندا شادنظروهایده کروبی به فهرست راه یافته‌اند.

علاقه‌مندان علاوه بر دیدار با این نویسندگان و مترجمان و گپ‌وگفت دوستانه در محیطی صمیمی، می‌توانند کتاب‌ها را در همین محل تهیه کنند. این جشن فرصتی است تا مخاطبانپدیدآورندگان آثار از نزدیک آشنا شوند.

این مراسم در روز شنبه ۵ مهرماه ساعت ۱۸ در شهرکتاب مرکزی، واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان معلم، نبش کوچه‌ی کلاله برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز