خبرگزاری کار ایران

افشین علاء:

شایسته است صف‌آرایی‌های جناحی زدوده شود

کد خبر : ۲۰۱۲۳۲

نهاد شورا نهادی اجتماعی و فرهنگی است و شایسته است هرچه زودتر صف‌آرایی‌های جنایی از صحنه آن زدوده شود.

افشین علاء(شاعر و عضو علی‌البدل شورای شهر) ضمن پیام تبریک به مهدی چمران به مناسبت انتخاب وی برای ریاست شورای شهر گفت: نهاد شورا نهادی اجتماعی و فرهنگی است و شایسته است هرچه زودتر صف‌آرایی‌های جنایی از صحنه آن زدوده شود.

علاء خطاب به چمران افزود: از شما خواهش می‌کنم در دوره جدید ریاست‌تان ضمن بهره‌گیری از تجربه‌های گرانسنگی که در دوره‌های متمادی به دست آورده‌اید، فارغ از گرایش‌های سیاسی، از تدوام رویکرد جناب آقای مسجد جامعی که ملجاء و تکیه گاه اهالی هنر و فرهنگ بوده و هست نیز غافل نباشید. چراکه نوع نگاه عالمانه و متدینانه او برای عامه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان روشن و ستودنی است. بنابراین از شما که پیر عرصه سیاست و اجرا هستید انتظار می‌رود برای ایجاد فضای همدلی بیشتر بین اعضای شورا و زدودن غبار کدورت‌ها و اختلافات سیاسی تلاش جدی به عمل آورید. چراکه نهاد شورا، نهادی اجتماعی و فرهنگی است و شایسته است هرچه زودتر صف‌آرایی‌های جنایی از صحنه زدوده شود.

وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه در صورت امکان نظرات اعضای علی‌البدل را نیز در حوزه‌های تخصصی هریک از آنان جویا شوید. اتفاقی که متأسفانه در دوره یک سال گذشته شاهد آن نبودیم. این در حالیست که شورا از مشورت کارشناسان حوزه‌های مختلف بی نیاز نیست و اگر به حساب حب‌النفس نگذارید، چه کسانی نزدیکتر از اعضای علی‌البدل که به آرای مردم نیز متکی‌اند.

وی با اشاره به اینکه در نحوه مدیریت مراکز فرهنگی پایتخت انتقادها و پیشنهادهای بسیاری داشته که مجال طرح آن نبوده گفت: همینطور درباره وضعیت کودکان و مسایل شهری مربوط به آنان که تلاش فراوانی را می‌طلبد پیشنهاداتی دارم. ایجاد نشاط در جوانان به ویژه بحثشب‌های تهران نیز دغدغه‌ای است که هرگز نتوانستم با دوستان در میان بگذارم.

وی در پایان در لزوم زدودن کشمکش‌های جناحی و سیاسی و بسط رواداری در بین اعضای شورا تأکید کرده و گفت: معتقدم جنابعالی که رییس و ریش سفید این نهاد مردمی هستید بیشتر و پیشتر از دیگران می‌توانید در این مسیر قدم بردارید و نسبت به دغدغه‌های رقبای سیاسی خود حسن ظن داشته باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز