خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

اتمام پروژه‌های مهر ماندگار، عزم جدی استان است

استاندار قم در ستاد اجرایی مهر ماندگار گفت: اتمام پروژه‌های مهر ماندگار عزم جدی استان است.

قم – ایلنا: استاندار قم اظهار داشت: در سطح استان قم ۳۲ طرح مهر ماندگار وجود دارد که ۱۰ طرح آن مربوط به بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، کرم رضا پیریایی در جلسه ستاد اجرایی مهر ماندگار که با هدف بررسی آخرین وضعیت طرح‌های مهر مانگار برگزار شد، عنوان کرد: طرح‌های مهر ماندگار، عظیم‌ترین و شاخص‌ترین طرح‌های عمرانی و فرهنگی در سطح استان‌ها هستند.

کرم رضا پیریایی به عناوین طرح‌های مهر ماندگار استان اشاره کرد: طرح‌های حرم تا جمکران و جاده قم – گرمسار، از جمله طرح‌های مهر ماندگار استان است که این دو پروژه با پیشرفت خوبی در حال اجرا هستند و بر اساس برنامه تا پایان خرداد ماه ۹۲ به اتمام خواهند رسید.

استاندار قم با بیان اینکه پروژه‌های مهر ماندگار باید تا پایان خرداد ماه سال ۹۲ به اتمام برسند، ابراز کرد: هم اکنون برخی از طرح‌های مهر ماندگار به اتمام رسیده است و برخی دیگر تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید اما باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که اتمام پروژه‌های مهر ماندگار خواسته مردم و دولت بوده و عزم استان نیز در این رابطه جدی است.

پیریایی افزود: احداث ۱۸ کیلومتر خط مونوریل، خط دوم شبکه ریلی قم - اراک، قطار حومه‌ای قم که قمرود را به شبکه ریلی استان متصل می‌کند، مسیرهای دسترسی به روستاهای بالای ۵۰ خانوار، راه اندازی موزه انقلاب اسلامی، مجتمع توانبخشی ایثارگران، احداث تالار مرکزی شهر مقدس قم، گازرسانی به روستاهای استان، آبرسانی به استان از سرشاخه‌های دز و مجموعه فرهنگی ورزشی هفت تیر از دیگر طرح‌های مهر ماندگار استان قم است.

استاندار قم بیان کرد: طرح‌های مهر ماندگار خدمات خالصانه دولت به مردم و مایه افتخار مسئولان است و اراده نهایی همهٔ مسئولان باید به اتمام رسیدن طرح‌های مهر ماندگار باشد.

در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم گزارش جامعی از روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار را در اختیار استاندار قم قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز