خبرگزاری کار ایران

اقدامات مهندسان قمی برای پیشگیری از حادثه آتش سوزی کلاس های درس قم؛

سیستم گرمایشی مدارس قم بازرسی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۱۸

مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به صورت داوطلبانه از سیستم های گرمایشی مدارس استان با اولویت روستاها بازرسی خواهند کرد.

ایلنا - قم: بعد از اتفاق ناگواری که در حادثه انفجار یک بخاری در یکی از کلاس های مدارس شهرستان پیرانشهر افتاد، حالا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از بازرسی داوطلبانه سیستم گرمایش مدارس استان قم، توسط مهندسان عضو این سازمان خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، امین مقومی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دنبال حادثه آتش سوزی در دبستان دخترانه روستای شین‌آباد شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی که موجب مصدوم شدن دانش آموزان این مدرسه شده و به منظور جلوگیری از حادثه ی مشابه، مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به صورت داوطلبانه از سیستم های گرمایشی مدارس استان با اولویت روستاها بازرسی خواهند کرد.

مقومی افزود: با هماهنگی صورت گرفته بین سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و اداره کل آموزش و پرورش استان، مقرر شد تا مهندسان مکانیک این سازمان، کلیه مدارس استان قم را در خصوص رعایت مسائل ایمنی سیستم های گرمایشی بازرسی و اشکالات موجود را برای رفع آنها گزارش کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، با بیان اینکه بیش از 400 مهندس در رشته مکانیک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم هستند، افزود: در این بازدید ها مهندسان مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، بررسی هایی در زمینه رعایت مسائل ایمنی گاز در مدارس و به ویژه در روستاهای استان به عمل می آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز