خبرگزاری کار ایران

آیت الله سیداحمد خاتمی: ایمان مردم افزایش یافته است

asdasd

شاهد هجمه همه جانبه تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان هستیم/نقش رادیو معارف و قرآن در ارائه برنامه‌های متنوع قرآنی بسیار ستودنی و قابل تقدیر است/باید فرهنگ قرآنی جامعه ارتقا یابد.

قم - ایلنا: عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، معتقد است ایمان و محبت اهل بیت(علیهم السلام) كاهش نداشته، بلكه افزایش هم یافته است و شاهد مثال آن حضور پرشور چشمگیر مردم در ایام شب‌های قدر بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، آیت الله سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با حضور در رادیو معارف و بازدید از این مجموعه، اظهار داشت: راه اندازی «رادیو تلاوت»، طرح «قرآن كتاب زندگی» و «ترتیل خوانی» در رادیو‌های سراسری، از جمله اقدامات مبارك رسانه ملی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در صدا و سیما در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: نقش رادیو از جمله رادیو معارف و قرآن در ارائه برنامه‌های متنوع قرآنی بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، افزود: در این میان، آنچه حائز اهمیت است آن است كه در این برهه از زمان كه شاهد هجمه همه جانبه تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان هستیم، خوشبختانه نه تنها سرمایه دین، که ایمان و محبت اهل بیت(علیهم السلام) باشد كاهش نداشته، بلكه افزایش هم یافته است و شاهد مثال آن حضور پرشور چشمگیر مردم در ایام شب‌های قدر بود.

وی برآورده ساختن نیازهای قرآنی مردم را یكی از ضروری‌ترین مسائل برشمرد و تصریح كرد: راه اندازی «رادیو تلاوت»، اجرای طرح «قرآن كتاب زندگی» و «ترتیل خوانی» در رادیو از جمله اقدامات مبارك رسانه ملی است كه بایستی نسبت به تقویت آن اهتمام بیشتری داشت.

امام جمعه تهران با بیان این که مردم ثابت نمو‌دند كه تشنه معارف اسلامی هستند، گفت: باید به دنبال طرحی باشیم كه فرهنگ قرآنی نیز در جامعه ارتقا یابد كه اجرای طرح «قرآن كتاب زندگی» در راستای تحقق این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز