خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

اطلاع‌رسانی مناسب از برنامه‌های روز قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۰۴

اطلاع رسانی مناسب برنامه‌های بزرگداشت روز قزوین ضروری است. گرامیداشت روز قزوین- ۹ شهریور- گرامیداشت تاریخ سراسر پر افتخار استان و احیای مذهب تشیع است زیرا این استان ظرف ۵۰۰ سال اخیر تاریخ تشیع بوده است.

ایلنا: معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: اطلاع رسانی مناسب برنامه‌های بزرگداشت روز قزوین ضروری است.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های روز قزوین (۹شهریور) افزود: اطلاع رسانی در حیطه‌های الکترونیک، رسانه‌های مکتوب و رسانه ملی از این برنامه‌ها باعث می‌شود که مردم در جریان این امور مهم قرار گیرند و اگر اطلاعات خاص و جدیدی دارند در اختیار همایش قرار دهند تا توسط ستاد و با برنامه ریزی لازم در آن ایام مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد.

حبیبی افزود: گرامیداشت روز قزوین- ۹ شهریور- گرامیداشت تاریخ سراسر پر افتخار استان و احیای مذهب تشیع است زیرا این استان ظرف ۵۰۰ سال اخیر تاریخ تشیع بوده است.

وی تجلیل از چهره‌های فاخر و ماندگار ملی که متعلق به استان قزوین هستند را از دیگر برنامه‌های روز قزوین اعلام کرد و افزود: قدردانی و تشکر از خدمات این خدمتگزاران که مایع افتخار استان هستند و به عنوان حلقه ارتباط با استان نیز از اهمیت برخوردار می‌باشند از دیگر برنامه‌هایی که بایستی مورد عنایت قرار گیرد.

حبیبی افزود: برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان نیز در بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و... از دیگر برنامه‌های مورد اهمیتی این روز است.

معاون امور عمرانی استاندار در ادامه تصریح کرد: یکی از جشنواره‌های مهمی که در استان جذب و جلب گردشگران به این مناسبت برگزار می‌شود جشنواره اسباب بازی است که با هدف جذب توریست‌ها و بازدید آن‌ها از مکان‌های تاریخی و باستانی قزوین اجرا می‌شود.

وی افزود: نکته مهم و جهانی گرامیداشت روز قزوین است ودر خصوص برگزاری مجمع جهانی شهر اسلامی که محور اصلی کار ماست بایستی اطلاع رسانی لازم و کافی صورت گیرد و درخصوص آگاهی بخشی عمومی در این خصوص تلاش لازم توسط اعضای ستاد انجام شود.

حبیبی در ادامه افزود: بحث دولتخانه صفوی نیز مساله مهمی است که بایستی در کنار این امر توجه قرار گیرد.

وی افزود: تا به حال ۹۵ درصد فضای این پروژه آزاد شده و با آزاد سازی ۵ درصد باقیمانده توسط چند دستگاه دولتی استان این پروژه نیز مراحل اجرایی خود را طی خواهد کرد.

حبیبی افزود: این مباحث در شورای معاونین به عنوان عالیترین سطح تصمیم گیری استان مطرح و در مورد چگونگی اجرای آن‌ها بحث و بررسی لازم صورت گرفته است.

وی خاتمه از مسئولان کمیته‌های شش گانه ستاد خواست تا پیگیری‌های لازم را داشته باشند و در جلسه بعدی که هفته آینده تشکیل خواهد شد جمع بندی و تصمیم گیری مناسب صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز