خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین خبر داد:

کسب رتبه نخست پرستاری از سوی بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۱

بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین(رازی) سال گذشته رتبه نخست کشوری را در زمینه عملکرد دفاتر بخش پرستاری کسب کرد.

ایلنا: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین سال گذشته رتبه نخست کشوری را در زمینه عملکرد دفا‌تر بخش پرستاری کسب کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ محمدصادق بابایی در نشست خبری گفت: علت کسب این رتبه آن بود که تیم‌هایی در بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین برای ارتقای سلامت، بالابردن و استاندارد کردن خدمات، آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی، اتاق عمل و بستری بکار گرفته شدند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه کمیته بیمه درمان به صورت مستمر با حضور مسئولان کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کانون بازنشستگان استان اضافه کرد: ارتقای کیفیت خدمات موجب شد که ۵۰ ردیف گروه پرستاری به تشکیلات بیمارستان قزوین اضافه شود که کاهش ساعات اضافه کاری پرستاران و ارائه خدمات بهتر را به دنبال داشت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین با اعلام اینکه با اضافه شدن شش تخت به هر یک از بخش‌های C. C. U و I. C. U بیمارستان رازی، تعداد تخت‌های این دو بخش به ۱۲ مورد افزایش می‌یابد، افزود: از اقدامات توسعه‌ای که در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود، افزایش هشت تخت جراحی و اورژانس بیمارستان تاکستان است.

بابایی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم در سال جاری افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای بخش درمان مستقیم در سال جاری ۶۰۰ میلیارد ریال و بخش درمان غیرمستقیم ۷۳۰ میلیارد ریال است که امیدواریم با این میزان اعتبار بتوانیم خدمات مناسبی به بیمه‌شدگان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز اعتبار اختصاص یافته به بخش درمان غیرمستقیم ۵۹۰ میلیارد ریال بود که ۵۳۰ میلیارد ریال آن محقق شد و با اشاره به بالابودن میزان مراجعات بیمه‌شدگان به بیمارستان‌های رازی و تاکستان گفت: با توجه به اینکه میزان دسترسی بیمه‌شدگان به بیمارستان‌های رازی و تاکستان بیشتر از بقیه بیمارستان‌های تأمین اجتماعی است، آمار مراجعات نیز در این بیمارستان‌ها بیشتر است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه بیمارستان‌های رازی و تاکستان در مجموع ۷۹. ۵ درصد اشغال تخت دارند، افزود: در بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین آمار ضریب اشغال تخت در سال گذشته ۷۴ درصد و در بیمارستان تاکستان ۹۰ درصد بوده است.

بابایی با اشاره به اینکه متوسط اقامت بیمار در بیمارستان بر اساس استاندارد باید کمتر از سه درصد باشد، گفت: متوسط اقامت بیمار در بیمارستان یکی از شاخصه‌های مهم در ارزشیابی بیمارستان‌ی است که این شاخصه در دو بیمارستان رازی و تاکستان ۲. ۷ درصد است.

وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌هایی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۹۱ در ۷۰ بیمارستان انجام داد، بیمارستان رازی قزوین جزء پنج بیمارستان بر‌تر کشور در بحث استقرار نظام حاکمیت بالینی شناخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز