خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی تاكستان خبر داد:

ثبت نام 72نفر از معلولین تاکستانی فاقد مسكن

72 نفر از مددجویان ومعلولین فاقد مسكن تحت پوشش بهزیستی شهرستان تاکستان در6ماهه اول سال جاری ثبت نام شدند.

ایلنا- قزوین: رئیس بهزیستی شهرستان تاكستان گفت: در راستای تامین نهضت مسكن معلولین و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان در 6 ماهه اول سال جاری، از 72خانواده تحت پوشش فاقد مسكن ثبت نام کرده ایم كه تعداد35واحد آن به صورت مسكن روستایی(خود مالكی)می باشد.

عزیز رحمانی افزود: در سال گذشته تعداد 135 واحد در خصوص مسكن مهر واگذار شده كه از این تعداد 35 واحد آن در روستاهای همجوار به صورت خود مالكی واگذار شده است.

 رئیس بهزیستی شهرستان تاكستان اضافه كرد: از تعداد واحد های واگذار شده 20واحد مسكن مهر به خانواده های دارای2معلول و یا چند معلول می باشد، این طرح واگذاری با كمك های بلاعوض سازمان بهزیستی صورت گرفته است.

 رحمانی همچنین بیان كرد: در سال جاری تعداد 12خانواده دارای 2معلول و چند معلول ثبت نام کرده اند كه امیداوریم درصورت تامین اعتبار و با توجه به گزارش مددكاری ارائه شده توسط مددكاران وبازدید های صورت گرفته بتوانیم بصورت كمك موردی (بلاعوض) درخصوص  تامین هزینه مسكن این عزیزان قدمی برداشته باشیم.

رئیس بهزیستی شهرستان تاكستان گفت: هموطنان خصوصا"افراد خیر ونیكوكار عزیزمان درشهرستان می توانند كمك های نقدی ازطریق امورمشاركتهای مردمی بهزیستی این شهرستان در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز