خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین خبرداد؛

افتتاح فاز یك پروژه دهكده طبیعت بوستان باراجین در پایان مرداد 92

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۶۰

فاز یك پروژه دهكده طبیعت به عنوان یكی از پرو‍ژه‌های مهم و با جاذبه‌های متنوع طبیعی و زیست محیطی در بوستان ملی باراجین قزوین پایان مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

ایلنا: شهردار قزوین گفت: فاز یک پروژه دهکده طبیعت به عنوان یکی از پرو‍ژه‌های مهم و با جاذبه‌های متنوع طبیعی و زیست محیطی در بوستان ملی باراجین پایان مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی افزود: با احداث پروژه دهکده طبیعت مجموعه‌ای از حیوانات، پرندگان و خزندگان در این سایت نگهداری می‌شوند و در کنار آن امکانات رفاهی و جاذبه‌های متنوع طبیعی و زیست محیطی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پروژه دهکده طبیعت یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم و منحصر به فرد در عین حال حساس است، بیان کرد: برای اجرای استانداردهای آن از نظر کار‌شناسان و متخصصان کشوری در زمینه جانمایی و نگهداری حیوانات، پرندگان، خزندگان و به طور کلی طراحی فنی و زیبا سایت بهره‌مند شدیم.

نصرتی گفت: در فاز یک این پروژه که در سطح ۷۰ هزار متر مربع در حال احداث است، مزرعه گاومیش‌ها، حیوانات اهلی، سوله گوزن‌ها، کبوترخانه، باغ خزندگان، سالن تاکسیدرمی، آمفی تئا‌تر، برکه و آبشار، آکواریوم بزرگ، خانه روستایی، ساختمان اداری و مدیریت، پارکینگ، سالن پذیرایی، فروشگاه و... پیش بینی شده است.

وی افزود: پایان مردادماه سال جاری فاز یک این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و هم اکنون عملیات عمرانی آن با سرعت خوبی در حال اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز