خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان قزوین:

نزاع و سرقت و تخلفات چک و رانندگی بیشترین موارد جرایم استان قزوین است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۲

نزاع و درگیری، سرقت و تخلفات مربوط به چک و رانندگی را از بیشترین موارد جرایم استان قزوین است.

ایلنا: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: موجودی پرونده‌های سال 91 نسبت به سال قبل آن 38 درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا از قزوین: جمال انصاری در نشست خبری با اظهار اینکه در خصوص زمان دادرسی نیز در دادگاه‌های بدوی استان قزوین از 6 به دو ماه کاهش یافته است افزود:دستگاه قضایی استان با تجمیع خدمات قضایی سعی کرده تا زمینه کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اطاله دادرسی را محقق سازد.

وی اعلام کرد: در مدت یاد شده متاسفانه میزان طلاق‌های توافقی افزایش داشته اما در بحث طلاق شاهد کاهش پنج درصدی هستیم.

 رئیس کل دادگستری استان قزوین با اظهار اینکه حدود 80 پرونده تخلف در انتخابات شورای شهر اخیر در دستگاه قضایی استان تشکیل شد که برخی از آن‌ها منجر به حکم شده است و در خصوص ضرب و جرح فردی در طرفداری از یک نماینده در تاکستان و در روز انتخابات اظهار کرد: اکنون فرد یاد شده در بازداشت بسر می‌برد.

انصاری اظهار کرد: در سال گذشته حدود 300 نفر مورد عفو و یا تخفیف و حدود 400 نفر از مساعدت‌های ستاد دیه برخوردار شده‌اند.

وی نزاع و درگیری، سرقت و تخلفات مربوط به چک و رانندگی را از بیشترین موارد جرایم استان قزوین اعلام کرد و گفت: برای جلوگیری از جرم نزاع و درگیری برخی از این مجرمان را به مناطق محروم تبعید کردیم.

انصاری در خصوص پرونده‌های مربوط به زمین و زمین خواری اظهار کرد: در سال گذشته یک درصد از پرونده‌های ما مربوط به زمین بود و در مجموع پرونده‌های زمین خواری به 10 مورد نمی‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز