خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در قزوین‌:

استوانه مرجعیت و روحانیت در کشور عرصه تاخت و تاز قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۶۳

در فضای سیاست داخلی هم اکنون کار به جایی رسیده است که استوانه مرجعیت و روحانیت عرصه تاخت و تاز قرار گرفته است.

ایلنا: وزیر دولت اصلاحات گفت: در فضای سیاست داخلی هم اکنون کار به جایی رسیده است که استوانه مرجعیت و روحانیت عرصه تاخت و تاز قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ اسحاق جهانگیری عصر امروز در همایش ستاد حامیان حسن روحانی در مسجد محمد رسول‌الله (ص) قزوین، افزود:در حال حاضر کشور قطر که خیلی از ایران کوچکتر است در پارس جنوبی بیشتر از ما نفت برداشت کرده است و میلیاردها دلار حق مردم ضایع شده است.

وی با اظهار اینکه امروزه بنگاه داران اقتصادی فقط به دنبال سرپا نگهداشتن خود هستند، تصریح کرد: میلیون ها کارگر شغلهایشان را از دست داه اند.

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه در دولت اصلاحالت نفت 7 تا 10 دلار عرصه می شدو در همین دولت در زمانی 140 دلار نفت عرضه شد، بیان کرد: مردم گشایشی در زندگی شان نمی بینند و مساله تورم و بیکاری روز به روز جدی تر می شود.

جهانگیری با بیان اینکه ‌‌‌هاشمی رفسنجانی سازندگی و خاتمی توسعه سیاسی را برای کشور به ارمغان آوردند، گفت: روحانی با ادامه دادن راه آنان مشکلات اقتصادی کشور را برطرف می‌کند و وضعیت معیشتی مردم را بهبود می‌بخشد.

وی به مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: کشورهای استکبار جهانی با تحریم‌های اقتصادی فشارهای ظالمانه سیاسی و بین‌المللی به ایران وارد کردند که متأسفانه این فشارها به دلیل ضعف برنامه‌ریزی مسئولان سیاست ‌خارجی کشور بوده است.

وزیر دولت اصلاحات ادامه داد: به دلیل ضعف دیپلماسی اکنون کشور فشارهای سنگینی را در سطح بین‌المللی مواجه است و این امر باعث شده که هر کشور بی‌سر و پایی مانند اسرائیل به خود اجازه دهد که ایران را تهدید به حمله کند که در این راستا روحانی نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری با برنامه‌هایی که در دستور کار دارد این مشکلات را برطرف می‌کند.

جهانگیری با بیان اینکه برخی از افراد عنوان می‌کنند روحانی از انرژی هسته‌ای دفاع نمی‌کند، اذعان داشت: این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با قدرت و اقتدار از این حق دفاع می‌کند و همچنین به آ‌مریکا دیگر اجازه نمی‌‌دهد که در جهان تک میدان باشد و علیه ایران تحریم صادر کند.

وزیر دوران اصلاحات با اشاره به اینکه انتخابات یک فرصتی برای تغییرات اساسی در کشور است، افزود: امیدوارم آحاد جامعه با مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خرداد رأیشان را به نامزد اصلح بدهند تا حماسه سیاسی خلق شود.

 وی با بیان اینکه حماسه سیاسی با رأی دادن در 24 خرداد رخ می‌دهد، گفت: هر کسی که شرایط امروز در ایران را قبول ندارد باید در این روز به پای صندوق‌های رأی بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز