خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

بی‌طرفی دست اندرکاران انتخابات، لازمه مشاركت حداكثری است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۳

بی‌طرفی دست اندركاران و مجریان انتخابات می‌تواند اعتماد مردم را افزایش داده و زمینه و بستر مشاركت و حضور حداكثری را فراهم كند.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: بی طرفی دست اندركاران و مجریان انتخابات می‌تواند اعتماد مردم را افزایش داده و زمینه و بستر مشاركت و حضور حداكثری را فراهم كند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ احمد عجم در سومین جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین بیان داشت: مردم همواره در دوره های پس از انقلاب اسلامی نشان داده اند كه درك درستی از شرایط داشته و با دشمن شناسی، زمان شناسی و مصلحت اندیشی مشاركت بالایی درانتخابات دارند و دشمن را در دستیابی به اهداف و نیات شوم خود ناكام گذاشته اند.

وی افزود: اجرای قانون، امانت داری، اعتماد سازی و ایجاد امنیت چهار وظیفه و ماموریت اصلی دست اندركاران انتخابات است كه بستر لازم را برای تحقق حماسه سیاسی و مشاركت حداكثری مردم فراهم می كند.

استاندار با بیان اینكه «اگر قانون به درستی اجرا شود نا امنی بوجود نمی آید» تصریح كرد: اگر امانت دار آرای مردم باشیم مردم نیز به مجریان و دست اندركاران اعتماد می كنند و مشاركتی گسترده و پرشور درانتخابات خواهند داشت.

وی با بیان اینكه «علامت و نشانه امانت داری، بی طرفی در انتخابات است» افزود: سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد مردم است كه در حد بالایی وجود دارد و باید از آن صیانت شود و تعامل، همدلی و انسجام بین هیأت های اجرایی و نظارت می تواند منجر به هم افزایی شده و انتخابات سالم و پرشوری را رقم بزند.

استاندار در پایان با بیان اینكه «بر طبق قانون همه دستگاه های اجرایی موظف و مكلف هستند كه امكانات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار مسئولین اجرایی و دست اندركاران برگزاری انتخابات قرار دهند» در ادامه افزود: قزوین  استانی برخوردار از آرامش و امنیت بالاست که آماده برگزاری انتخاباتی باشكوه و پرشور در 24 خرداد ماه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز