خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدا قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۰

همایش پدران آسمانی، دوم خرداد 92 به مناسبت ولادت امام علی (ع) با هدف تکریم و تقویت ارتباط فرزندان شهدا و تجدید میثاق آنان با پدرانشان برگزار می‌شود.

ایلنا: دبیر ستاد دیدار با پدران آسمانی استان قزوین گفت: همایش پدران آسمانی به مناسبت ولادت امام علی (ع) با هدف تکریم و تقویت ارتباط فرزندان شهدا و تجدید میثاق آنان با پدرانشان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مصطفی فرجی افزود: این همایش با هدف تکریم و تقویت ارتباط فرزندان شهدا و تجدید میثاق آنان با پدرانشان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه همایش پدران آسمانی با حضور مسوولان ارشد استانی از جمله استاندار قزوین و نماینده ولی‌ فقیه استان قزوین برگزار می‌شود، بیان كرد: همایش پدران آسمانی استان قزوین پنجشنبه دوم خرداد در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) قزوین واقع در خیابان نوروزیان از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

دبیر ستاد دیدار با پدران آسمانی استان قزوین با اظهار اینكه این همایش از سال 85 تا امسال در همه استان‌ها از جمله قزوین برگزار می‌شود، افزود: هر ساله فرزندان شهدا در همایش پدران آسمانی حضور دارند و در این روز به صورت نمادین دوباره با اهداف و آرمان‌های پدرانشان تجدید میثاق می‌بندند.

وی با اشاره به حضور فرزندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این همایش، گفت: بعد از پایان همایش پدران آسمانی فرزندان شهدا به گلزار شهدا می‌روند تا با اهدای گل به پدرانشان از زحمات آنان برای حفظ نظام انقلاب اسلامی تشکر کنند.

دبیر ستاد دیدار با پدران آسمانی استان قزوین از افتتاح کانون فرزندان شهدای استان قزوین با هدف تکریم و تقویت ارتباط فرزندان شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان در این استان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز