خبرگزاری کار ایران

معاون سابق شهرداری قزوین:

توجه به رفاه عمومی در شهرداری‌ها باید یک ارزش تلقی شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۷۷

سازمان‌ها و به خصوص شهرداری‌ها می‌باید در بهبود و گسترش سطح رفاه عمومی جامعه مشارکت فعال داشته باشند و ارتقاء این مسئله در جامعه موجب دلگرمی بیشتر مردم و نگرش مثبت آنان نسبت به مسئولین شهری و در ‌‌نهایت به نظام خواهد شد.

معاون سابق شهرداری قزوین گفت: سازمان‌ها و به خصوص شهرداری‌ها می‌باید در بهبود و گسترش سطح رفاه عمومی جامعه مشارکت فعال داشته باشند و ارتقاء این مسئله در جامعه موجب دلگرمی بیشتر مردم و نگرش مثبت آنان نسبت به مسئولین شهری و در ‌‌نهایت به نظام خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ محمد آذری با بیان اینکه مردم از شهرداری و همهٔ سازمان‌ها انتظار دارند که به نحو احسن به ارائه خدمات مورد نیازجامعه باتوجه به وظایف خود بپردازند، افزود: در عین حال این انتظار را هم باید داشته باشیم که سازمان‌ها درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام خدمات و فعالیت‌های سازمانی، اصول اخلاقی را هم مدنظر قراردهند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برنامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی واقتصادی، تصریح کرد: بیش ازسالهای دیگراین انتظارمی رود که سازمان‌ها و به خصوص شهرداری‌ها که خودرایکی نهادهای اجتماعی می‌دانند، درتصمیم گیری‌های خود، اصول اخلاقی و ارزشی را مدنظر قرار داده و سعی دراین داشته باشندکه تعادلی بین امور اقتصادی، سیاسی واخلاقی برقرار کنند.

مدیر اسبق فرودگاه قزوین بیان کرد: اگر مدیران پای بند به ارزشهای انسانی واسلامی نباشند، بالتبع این ارزش‌ها تحت الشعاع خواسته‌های شخصی ومنافع صنفی وگروهی قرارگرفته وضدارزش‌ها جای ارزشهارامی گیرند ومعیار‌ها و میزان‌ها رنگ می‌بازند.

وی ادامه داد: شورای شهرمی تواند به عنوان پارلمان محلی، باانتخاب صحیح خود و مشخص کردن ارزش‌های اجتماعی، مدیرانی را که به این ارزش‌ها توجه کرده و آن‌ها را مد نظرخود قرار می‌دهند تا این موضوع بستری باشد برای دلگرمی بیشتراین مدیران و ارتقاء عملکرد آن‌ها درجهت تحقق ارزش‌های خواسته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز