خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۸

پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در دو مراسم در روزهای 10 و 14 اردیبهشت ماه كلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار قزوین گفت: 20 پروژه‌ شاخص به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در دو مراسم در روزهای 10و 14 اردیبهشت‌ماه كلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا؛ مسعود نصرتی افزود: 20 پروژه‌ شاخص به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در دو مراسم در روزهای 10و 14 اردیبهشت ماه با اعتبار بیش از 406میلیارد ریال كلنگ زنی و با اعتبار بیش از 312میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان كرد: پروژه‌های شاخص المان میدان مینودر، تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری، پل ایثار، بوستان بانوان، اتمام بلوار شهید مطهری(حدفاصل تقاطع شهید مطهری و پل ایثار)، سرویس های بهداشتی عمومی، بوستان اصفهان و ادامه مرمت و بازسازی مجموعه سعدالسلطنه سرای بهشتیان، سرای نگارالسلطنه، حیاط سعدالسلطنه و حیاط سعدیه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

نصرتی  پروژه دیتاسنتر، پل هوایی عابر پیاده تقاطع شهید بهشتی-خیابان شهید بابایی، پیاده راه مسیر سلامت، كمربند سبز و نقشه آنلاین ترافیك را از دیگر پروژه‌های شاخص كه به زودی به بهره برداری می رسد، نام برد.

شهردار قزوین افزود: به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن پروژه رمپ و لوپ بلوار نخبگان با اتوبان قزوین و زنجان، تقاطع غیرهمسطح ابوترابی و مهدیه قزوین با اعتبار تقریبی بالغ بر 406میلیارد ریال كلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان كرد: سه شنبه 10 اردیبهشت ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در بوستان بانوان از ساعت 8 صبح مراسم افتتاح فاز 2 بوستان بانوان، پل هوایی شهیدبابایی و کلنگ زنی فرهنگسرا و مهدیه قزوین، کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح دریادلان کربلای 4،افتتاح کمربند سبز قزوین، افتتاح بوستان اصفهان و کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح باغستان بلوار ابوترابی برگزار می‌شود.

شهردار اضافه كرد:شنبه 14 اردیبهشت ماه در تالار قائم (عج) شهرداری منطقه 2 از ساعت 9 صبح مراسم اهداء لوح تقدیر و افتتاح دیتا سنتر شهرداری، افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید مطهری، بلوار مطهری، پل ایثار، افتتاح فازهای جدید مرمت شده مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه،  افتتاح اِلمان میدان مینودر   برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز