خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی قزوین خبر داد:

133 هكتار از اراضی صنعتی شهركهای صنعتی را فضای سبزتشكیل می دهد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۹

از مجموع 1519 هكتار از مساحت فاز عملیاتی بیش از 133 هكتار از اراضی صنعتی در شهركها و نواحی صنعتی تابعه استان زیر پوشش فضای سبز قرار دارد.

مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین گفت: از مجموع 1519 هكتار از مساحت فاز عملیاتی بیش از 133 هكتار از اراضی صنعتی در شهركها و نواحی صنعتی تابعه استان زیر پوشش فضای سبز قرار دارد.

بنابر گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین " عبدالقهار ناصحی"  با اعلام این افزود: در حال حاضر از مجموع 1519 هكتار از مساحت فاز عملیاتی شهركهای صنعتی (لیا، آراسنج، حیدریه، كاسپین، خرمدشت، آبیك، شال، حكیمیه، و نواحی صنعتی دانسفهان، آوج و اسفرورین) بیش از 133 هكتار از اراضی صنعتی زیر پوشش فضای سبز قرار دارد كه شامل205 هزار اصله نهال و 35 هزار متر مربع گلكاری و چمنكاری می باشد.

ناصحی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز و حفاظت از محیط زیست در شهركها و واحدهای صنعتی گفت: طبق قراردادفی مابین شركت و صاحبان سرمایه مستقر در شهركها و نواحی صنعتی 15% از مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و 10% از اراضی در اختیار شهركها و نواحی صنعتی طبق تعهدات این شركت بایستی زیر پوشش فضای سبز قرار گیرد، كه این مهم با همكاری و تلاش سرمایه گذاران عزیزمحقق خواهد شد.

وی تصریح كرد: با برنامه ریزیهای صورت پذیرفته در سال آینده نیز بیش از 133 هكتار از اراضی صنعتی در شهركها و نواحی صنعتی استان خصوصاً شهركهای صنعتی تازه تاسیس شال، حكیمیه و نواحی صنعتی اسفرورین، طارم و الموت زیر پوشش فضای سبز قرار می گیرند.

شایان ذكر است این مراسم همزمان با هفته منابع طبیعی و با حضور فرماندار شهرستان آبیك، مدیر كل منابع طبیعی استان، مدیر كل محیط زیست استان، مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان، جمعی از صاحبان صنایع مستقر در شهرك صنعتی آبیك ومسئولین شهرستان آبیك در شهرك صنعتی آبیك برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز