خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری:

در آستانه سال نو، حاجی فیروز با کاروان نوروزی به قزوین می آید

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۴

در آستانه بهار طبیعت، شهرداری قزوین برای سومین بار با راه اندازی کالسکه نوروزی و هفت سین گردانی در معابر اصلی شهر، ضمن ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر نوید بخش آغاز سالی سرشار از سلامتی و بهروزی برای شهروندان خواهد بود.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: این کاروان برای اولین بار به عنوان پایلوت در قزوین اجرا شده و تا کنون دو برنامه موفق را اجرا کرده که با استقبال بی نظیر مردم روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ سید مهدی کاظمی در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این برنامه کالسکه حاجی فیروز و گاری هفت سین نوروزی تزیین شده با گل به صورت کاروان در معابر اصلی شهر به حرکت درمی آیند و  با اجرای برنامه های شاد سنتی و اجرای ساز و دهل که یادآور خاطره های نوروز باستانی ایرانیان می باشد اوقات خوشی را که نوید بخش آغاز سالی همراه با سلامت و بهروزی برای شهروندان است نوید می دهند.
 
کاظمی ادامه داد: یکی از این کالسکه ها ننه سرما را همراه خواهد داشت و دیگری نیز در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان و گسترش ازدواج برنامه ریزی شده است.
 
وی با بیان اینکه تزیین یک کالسکه با سفره هفت سین از دیگر آیتم های این برنامه است اظهار داشت: یکی از تفاوت های ویژه این کاروان با سال های گذشته در این است که امسال یک عروس و داماد نیز از انجمن کوچولو ها همراه خواهد بود.
 
 گفتنی است این برنامه از بیستم اسفند تا سوم فروردین ماه 92 با همت و پشتیبانی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین و کارگردانی و بازیگری "داوود بهرا" اجرا می شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز