خبرگزاری کار ایران

رئیس كمیسیون سلامت شورای شهر قزوین:

ارتقاء سلامت مددجویان در زندانها بسیار حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۲

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر قزوین برنامه ها و اقدامات انجام شده اداره کل زندانهای استان را در جهت ارتقاء سلامت مددجویان حائز اهمیت و قابل تقدیر برشمرد.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر قزوین گفت: برنامه ها و اقدامات انجام شده اداره کل زندانهای استان در جهت ارتقاء سلامت مددجویان حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قزوین؛ مریم نخستین در حاشیه بازدید از زندان مركزی قزوین در گفتگو با خبرنگاران افزود: با مشاهده و بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی مددجویان و اقدامات انجام شده پزشکی ‌نشان از اهمیت بخشیدن به سلامت محیط و مددجویان دارد.

وی اظهارداشت:برنامه غذایی مددجویان نیز در همین راستا تنظیم شده و در حال حاضر از نظر کمیت و کیفیت در وضعیت مطلوب و برابر فصول سال است که این موضوع نیز در سلامتی افراد حاضر در زندانها بسیار تاثیر گذار است.

نخستین در ادامه به وضعیت فرهنگی و ورزشی مددجویان اشاره کرد و بیان داشت:خوشبختانه مسئولین زندانها تا حد ممکن شرایط و امکانات ورزشی را برای مددجویان درداخل زندان فراهم کرده وبااین عمل سلامتی جسمی وروانی مددجویان ارتقا می یاید.

وی به بهداشت محیط زندان اشاره كردوگفت:بهداشت محیط در سلامتی افراد بسیار موثر است و چنانچه این شرایط فراهم نباشد بر بهداشت فردی تاثیر گذار و منجر به مشکلاتی خواهد شد که سلامتی تمامی افراد جامعه در معرض خطر قرار می گیرد..

رئیس کمیسیون سلامت بیان داشت: نگرش عمومی به بهداشت زندانها باید با اطلاع رسانی جامع و صحیح دستخوش تغییر شود و مردم نیز باید بدانند در حال حاضر زندانها تمامی تلاش خود را بر آن دارند تا بهداشت و سلامت جسمی و روانی مددجویان حفظ و در کنار برنامه های بازپروری این مهم در اولویت قرار گیرد.

نخستین به فعالیتهای موثر مسئولین فرهنگی و مددکاری زندانها اشاره كرد وبیان داشت: به جاست که سایر نهادهای اجتماعی و فعال در این زمینه با زندانها مشارکت کرده و آنها را در اجرای  برنامه اصلاحی و تربیتی یاری دهند.

وی در پایان این بازدید افزود:بحمداله گامهای موثری برای کاهش آسیب های اجتماعی در زندانها برداشته شده است وبافراهم ساختن زمینه های ارتقاء سلامت مددجویان،سلامت جامعه نیز دستخوش تغییر می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز