خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

درایت رهبری تمام فتنه‌ها را خنثی کرد

کد خبر : ۴۵۸۸۸

انقلاب اسلامی تمام منافع استکبار از ایران را قطع کرد و درایت رهبری تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: انقلاب اسلامی تمام منافع استکبار از ایران را قطع کرد و درایت رهبری تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان البرز استان قزوین؛  داوود بهرامی در همایشی در مسجد جامع امام خمینی (ره) شهر شریفیه با حضور مسئولان و مردم این شهر برگزار شد، افزود: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برچیده شدن حکومت ستم شاهی، هویت و عزت واقعی به ملت ایران بازگشت.

وی با بیان اینکه هر حکومتی بر سه پایه مکتب، رهبری و مردم استوار بوده، عنوان کرد: خداوند در زمان پیامبر اکرم (ص)، دین اسلام را به پیامبر ابلاغ کرد و پیامبر نیز توانست این دین را در میان مردم تبلیغ کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خاطر نشان کرد: در انقلاب اسلامی نیز این سه عامل کاملاً به هم پیوند خورده و مردم ایران حاضرند با پیروی از رهبر خویش، جان خویش را در راه اسلام فدا کنند.

بهرامی با اشاره به آیات قرآن کریم تصریح کرد: سرنوشت هیچ قومی بدون خواست خودشان تغییر نمی‌کند و باید مردم خود در راه رسیدن به هدفشان گام بردارند و در این زمینه با تلاش و کوشش، سختی‌های راه را با جان و دل بپذیرند.

وی اذعان داشت: هدف از انقلاب اسلامی، احیای دین اسلام و استقلال از استکبار و اینکه طی کردن مسیر انقلاب بدون داشتن هدف، کاری بیهوده و عبث است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) البرز ابراز کرد: امام خمینی (ره) با ایجاد انقلاب، مبدأ یک انقلاب جهانی را فراهم آورد و تمام منافع جهان از ایران را قطع کرد و به همین دلیل است که استکبار جهانی دشمنی خود را از همان اوایل انقلاب آغاز کرده است.

بهرامی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف خویش قصد دارند، نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

وی اظهار داشت: دشمنان در ابتدا با ایجاد درگیری‌های مختلف میان اقوام و قبیله‌های مختلف کشور، سعی داشتند میان مردم ایران تفرقه اندازند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) این شهرستان عنوان کرد: تمام دسیسه‌های دشمن از آغاز انقلاب تاکنون، با درایت امام خمینی (ره) و بصیرت مقام معظم رهبری خنثی شده و دشمنان را ناکام گذاشته است.

بهرامی با اشاره به فتنه سال 88 اذعان کرد: دشمنان در سال 88 سعی داشتند با ایجاد فتنه‌ای عظیم نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند که با هوشیاری مردم و حضور پرشور آنان در راهپیمایی 9 دی به دشمنان نشان دادند که پیرو ولایت هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز دشمنان با راه اندازی جنگ اقتصادی سعی دارند مردم را از نظام خویش دور کنند، اما مردم ولایت‌ مداری خود را ثابت کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) البرز بیان کرد: خوشبختانه ملت ایران حاضرند با تحمل مشکلات و سختی‌ها، عزت و استقلال کشور خویش را حفظ کنند.

بهرامی در پایان گفت: باید با هوشیاری مسائل را دنبال کرد و گوش به فرمان رهبر خویش بوده و با افزایش بصیرت خویش، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

 بنابراین گزارش ؛حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در جمع فرماندهان بسیج دانشجویی و روسای دانشگاه‌های شهرستان البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت‌های کشور ناشی از انقلاب اسلامی می‌شود و تاریخ و رخدادهای گذشته را نباید فراموش کرد.

 وی عنوان کرد: به واسطه اعتقاد به اسلام و ارزش‌ها، نظام جمهوری اسلامی ایران به مقام والایی رسیده و خداوند در همه عرصه‌ها ایران را پیروز گردانیده است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به دوران دفاع مقدس ابراز کرد: بنده در اواخر سال 62 با آموزش‌های محدودی وارد جبهه‌های جنگ شدم و خداوند به همین آموزش‌های کم رزمندگان برکت بخشید و سبب شد ایران در جنگ تحمیلی پیروز شود.

 رضوانی اذعان داشت: خداوند به مردمی کمک می‌کند که خودشان خواستار تغییر شرایط باشند و در این راه تلاش و کوشش کنند.

 وی یاری خداوند را بسیار ارزشمند و متعال دانست و خاطرنشان کرد: سنت الهی این است که هرچقدر که توان دارید در راه رسیدن به هدف تلاش کنید و باقی مانده تلاش‌ها از سوی خداوند تامین می‌گردد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه استان جوانان کشور را بسیار پاک و بانشاط معرفی و تصریح کرد: در طول تاریخ کشور همواره شاهد حضور پرشور جوانان خویش در صحنه‌های مختلف و حساس کشور نظیر انتخابات و راهپیمایی‌های مختلف بوده‌ایم.

 رضوانی عنوان کرد: تمام پیشرفت‌های انسان در دوران جوانی رخ می‌دهد و در این دوران، انسان در اوج سلامتی و تندرستی قرار دارد.

 وی با بیان اینکه حفظ وضعیت موجود کشور اهمیت چندانی ندارد ابراز کرد: انقلاب اسلامی همواره در حال رشد و ترقی بوده و هرگز از حرکت باز نمی‌ایستد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه استان با تاکید بر افزایش تحصیل علم جوانان اظهار کرد: صاحبان علم با درجات مختلفی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و بایستی فرصت تحصیل علم در دانشگاه‌ها را غنیمت شمرد.

 رضوانی تربیت اخلاقی را در ارجح امور دانست و اذعان کرد: رشد علمی و اخلاقی دانشگاه‌ها امری ضروری بوده که در این میان اخلاق‌مداری بسیار اهمیت دارد.

 وی با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در ابتدا از تشکیل نظام جمهوری اسلامی بیم داشتند و امروز نیز توانایی مهار و مقابله با جنبش بیداری اسلامی در منطقه ندارند.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کسب استقلال کشور به واسطه انقلاب اسلامی سبب شد تا نظام جمهوری اسلامی دشمنان فراوانی پیدا کند.

 وی ابراز کرد: بزرگنمایی مشکلات مردم در آستانه انتخابات و پشتیبانی از آشوب‌گران داخلی از دسیسه‌های دشمنان است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه استان افزود: دشمنان برای هر سناریوی خویش دارای رمزی هستند که در انتخابات سال 88، تقلب را به عنوان بهانه و دستاویز قرار دادند.

 رضوانی خاطرنشان کرد: بایستی از حوادث عبرت گرفت و به مسئولان آگاهی داد که نمی‌توانند خارج از چارچوب قانون عمل کنند.

 وی اظهار داشت: روشن‌گری در خصوص شرایط کشور به عنوان افسران جنگ نرم باید توسط بسیجیان و مسئولان بسیج به ویژه در دانشگاه‌ها صورت گیرد.

 رضوانی در پایان ابراز کرد: امید است انتخابات ریاست جمهوری سال آتی با مدیریت مسئولان و رهبری در فضایی آرام برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز